Hej! Jeg sidder netop nu og skal igang med at markedsføre min internetportal, www.getaroom.dk. Der er gang i adwords-kampagner, og det store problem er da ikke at få fat i lejerne. Det er til gengæld rigtig svært at få fat i folk, der ønsker at bruge de 2 minutter, det tager at indtaste deres annonce. Det koster ingenting at indsætte en annonce på portalen. I dag forsøger jeg mig både med annoncering på google samt telefonsalg. Har I nogle ideer til hvor man kan markedsføre sig for at finde disse udlejere? Jeg synes, det er mærkeligt, at folk ikke ønsker at indtaste deres annoncer til trods for, at det er gratis. På forhånd tak |
lige nu er der mangle på billige leje bolig grundet krisen der stadigvæk mærkes, sådan vil det nok være så lang tid det er svære låne penge i banken , af mange grunde folk har mindre penge eller ikke arbejde mv.
angående budskabet om din hjemmeside da også op i det organiske søge resultatet så du får flere besøgene på siden måske får du ikke ekstrem mange flere boliger da dem flere der kommer bliver hurtigere solgt da der er flere besøgene på siden.
vis vil arbejde lidt med søge ord optimering skrev jeg og nogle andre nogle fif i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548