Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny IT-Support side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi er netop så småt ved at være klar med vores nye koncept (eller ikke helt nyt, men i vores område)

Vi er 3 raske drenge der alle har interesse for IT og hjemmesider og har derfor startet www. ithelp . nu hvor vi kører ud til folk og hjælper med deres problemer med computeren, opsætning af printer, netværk osv.

Folk mailer, ringer eller skriver til os over live supporten og booker en tid og vi kommer så ud og hjælper, inden for en radius af 90 km fra 2 steder i Midtjylland.

Men hvad syntes i om tekst, design og idé?

(Siden er dog ikke helt færdig)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey

Mit første indtryk, var ikke at jeg var landet på en hjemmeside hvor jeg kunne få support til min IT. Yderligere synes jeg den virker lidt kedelig, og damen på billedet er ikke det helt rigtige valg efter min mening til en IT support virksomhed. Knapperne er lidt for store efter min smag, og i det hele taget ligner det lidt et begynder site. dette er både pga ovenstående, men også fordi mit syn hopper og springer rundt på siden.

Når i har fået styr på designet, så skal i nok også tage et kig på jeres SEO, hvis i gerne vil blive fundet på nettet.

Tag et kig på andre i samme branche, og se på hvordan de gør det, og gør det så bedre end dem fx:

http://www.google.dk/search?q=computer+hj%C3%A6lp&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&client=firefox-a&rlz=1R1GGLL_da___DK403

http://www.google.dk/search?hl=da&client=firefox-a&hs=uzW&rlz=1R1GGLL_da___DK403&q=computer+support&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=

Idéen er fin, der er helt sikkert brug for lidt support på det omåde.

Husk også at i, før i laver hjemmeside, design og visuel identitet, er nød til at sætte jer ned og se på, hvem skal vores kunder være, og hvordan er de kunder, hvordan rammer vi dem bedst osv osv. det er en nødvendig proces når man starter en virksomhed.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03

Hej Kim.

Tusind tak for din respons, det er rart at få andres synsvinkel på det, så har vi noget at arbejde videre med :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:09

Syntes det er en meget informativ side, men det er meget tydeligt at den er bygget op over et eller andet cms system.

Hende pigen på skærmen, kan man komme til at snakke med hende? Hvis ikke syns jeg i skal fjerne hende, hvis i er 3 raske drenge og ingen piger - er det efter min mening meget misvisende.

Et andet hint - få lige nogen med stor kørekort i grammatik til at nærlæse jeres hjemmeside.. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:39

god ide at lave en logo hvad i sælger, det første jeg tænkte ved at kigge på første øje kaste at i var en tele marketing virksomhed med hende kvinden i venstre side på siden.

Info og priser deles op derved mere overskuelig

Folk mister overblikket vis alt skal stå en side.

Huske brug h1 til overskrifter og h2 til under overskrifter dette viser mere klart at starter et nyt emme derved mere overskuelige side

stor fordele vis i satte et kontakt telefon nummer på siden klart flere ville kontakte jer vis der er telefon nummer og det virker mere  troværdigt og er  meget lettere at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:20

Hej Mikael.

Tak for dine input, specielt det med info og priser har vi også tænkt over, så det vil blive delt op.

Telefon nummeret står under kontakt (når siden er færdig) indtil videre er det bare tekst men der kommer telefonnummer.

Men vil du også sætte det i bunden af siden, sammen med adresse osv.?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:23

Hej Tom.

Ja vi valgte at det nemmeste vil være et CMS system.

Nej det kan man nemlig ikke, og der er der flere der har sagt at "man tror det er hende der kommer ud og hjælper"

Så det bliver også skiftet.

Vi får lige en til at læse det igennem til slut ;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)