Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror du Facebook er på vej væk?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskriften siger meget. Jeg tror måske ja. Mange folk vil droppe Facebook pågrund af de utallige grupper, hvor man alligevel ikke finder ud af noget, for folk til at droppe Facebook. Personligt kender jeg mange mennesker, der har droppet det, pågrund af alle de grupper + alle de snyde kontoer der er fortiden. 

De fleste mennesker bruger jo kun Facebook til at spille, og så lige en gang imellem skrive til en ven eller familie. 

Hvad tror du? Er Facebook på vej ned, eller skal Facebook bare "rense" dem.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 18:19

Kender mange, og er også selv stoppet med facebook.

Facebook henvender sig dog nok stadig, som i starten mest til det yngre publikum der stadig er under uddannelse etc.

Bagefter bruger vi det kun til venner / familie. Ens smertetærskel for spam/grupper/pages/invitationer bliver dog sikkert mindre og mindre. Hold kæft hvor var det lækkert da det blot var alm. updates man så, som i starten :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:20

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:21

Ja, det var sku rigtig lækkert.. :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:24

I min omgangsgruppe (20-30) årig bruger stort set alle facebook, og mange af dem aktivt.

Og mange forventer og tror at alle folk bruger det, fx når de invitere folk til arrangementer, og så får man den: "Jeg har da inviteret dig! har du ikke tjekket din facebook?..." iih

Jeg personligt håber der kommer et alternativ! Jeg er også super træt af alle de grupper og spam man modtager. Men der skal satme noget til for at et seriøst alternativ er realistisk.

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 18:30

Om 5 år kan vi svagt huske at der var noget med en side der hed .........

Det er min oplevelse at rigtig mange har en profil, de ikke bruger, for hvad skal jeg bruge den til? "Jeg har klippet hæk i dag". Nå.

Mvh Maria

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:33

Facebook i Danmark vil sten sikkert få et fald på sigt - men dog ser jeg stadig meget potentiale i Facebook. Det er jo trods alt stadig, for mange danskere, den bedst mulige måde at være social online og holde kontakten med personer. Så på nuværende tidspunkt er der stadig hold i Facebook.

Facebook sider er stadig vilde med min applikation til tracking, split-testing og data/produkt-visning over Facebook, hvilket fortæller noget om at virksomheder stadig prøver at presse mere ud af deres Facebook side ved at optimere den.

Det er klart at Facebook kan falde - men jeg ser stadig en fremtid inden for Facebook marketing, som tingene ser ud lige nu.

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 18:35

Slet ikke. Facebook er ikke på vej ned. Du bliver nød til at være der! Sådan har 95 % af min årgang det nok og jeg er 23 år. Alle mine venner har det, og selvfølgelig er det meget forskelligt hvor meget folk bruger det.

Derudover kan du selv bestemme hvilke apps du tillader hvilke grupper du joiner osv osv. Så den problemstilling du sætter op, synes jeg er rimelig søgt.

Facebook er shit lige pt. Om du vil det eller ej!

FSH

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 18:40

Jeg tvivler på at Facebook vil blive outdated inden længe.

Så vidt jeg kan fornemme bruger folk det stadig i stor stil. Ikke kun til at spille, men til det der er det egentlige formål for brugerne. At dele deres liv med hinanden. Folk uploader billeder, skriver med hinanden, skriver tillykke på fødselsdage og alt det andet.

Men det kan da godt være, at Facebook en dag mister sit potentiale, men det er hvertfald ikke nu. Der er stadig meget at hente i det. Både ved privat brug og for os med virksomhed.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 18:54

Jeg tror Facebook er kommet for at blive. Jeg tror bare at det bliver på et mere moderat niveau end nu...  Sidebemærkning: Synes der er mange, der brokker sig over at de bliver spam'et på FB - meeeen du kan altså sagtens undgå at blive spam'et, da man kan filtrere de oplysninger som man ønsker på FB... 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)