Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulovlig markedsføring

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fik denne mail idag fra Pernille Larsen (info@gratis-tilbud-online.dk): Du har vundet i kreditkortkonkurrencen.

Vinder af kreditkort!

Desværre har du ikke vundet 1. præmien, men vi har fundet en trøstepræmie til dig!
Du har selvfølgelig præmien inden d. 23. december!

Linket er til en anden konkurrence fra smartresponse-media , hvor man er "garanteret gevinst", det kræver dog lige at man indbetaler 5,- kr. og tilmelder sig et abonnement.

Det er dårlig stil, muligvis ulovligt og så er det med til at give hele affiliatebranchen et dårligt ry. FØJ!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:16

Jeg har stillet spørgsmål til forbrugerombudsmanden omkring denne type mails, og jeg ville få et svar inden udgangen af December...

For det er direkte vildledning af forbrugerne, og det er kan ik være lovligt!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:27

Føj siger jeg også bare.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Nicolaj, 

Jeg kan se, at nyhedsbrevet er sendt af en af vores kunder. Du må meget gerne skyde os en e-mail på abuse snabel-a ubivox punktum com, så undersøger vi sagen. Husk at fortælle hvilken adresse du har modtaget e-mailen på, så vi kan finde informationerne om din tilmelding. 

/David, der står for support og den slags :)

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 17:35

Fashion-Seller:

Jeg har stillet spørgsmål til forbrugerombudsmanden omkring denne type mails, og jeg ville få et svar inden udgangen af December...

For det er direkte vildledning af forbrugerne, og det er kan ik være lovligt!

Jeg får mindst 5 om dagen af den slags tilbud fra alle mulige steder. Normalt er det kun navn og adresse samt "Ja" til at modtage alt muligt skrammel, man bliver fanget i, men en gang inde, altid inde. Jeg sorterer dem konsekvent fra.

Mvh Maria

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:40

Maria F:

Jeg får mindst 5 om dagen af den slags tilbud fra alle mulige steder. Normalt er det kun navn og adresse samt "Ja" til at modtage alt muligt skrammel, man bliver fanget i, men en gang inde, altid inde. Jeg sorterer dem konsekvent fra.

Jeg får dem os, selvom jeg har afmeldt mig sindsyg mange gange... Men nu anmelder jeg dem bare konserkvent for spam...

Og nyeste mail er Pandora Charms gratis mod betaling af et gebyr + medlemsskab... Tsk tsk!

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:54

David Mc Nally:

Hej Nicolaj, 

Jeg kan se, at nyhedsbrevet er sendt af en af vores kunder. Du må meget gerne skyde os en e-mail på abuse snabel-a ubivox punktum com, så undersøger vi sagen. Husk at fortælle hvilken adresse du har modtaget e-mailen på, så vi kan finde informationerne om din tilmelding. 

/David, der står for support og den slags :)

Jeg har videresendt mailen til Jer. Jeg så godt at den var sendt via Jer og tænkte egentligt også på at sende den til Jer, da man ikke kan finde noget på afsenderen via dk-hostmaster - og jeg er ikke så sikker på at Pernille hedder Pernille i virkeligheden.

Problemet er at selvom man afmelder sig, så bliver ens email stadig solgt videre på de forskellige lister.

Jeg har aldrig tilmeldt mig her, men de har sikkert købt en liste med min mail. Ulovligt? Ja Big Smile

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nicolaj Thomasen:

Jeg har videresendt mailen til Jer. Jeg så godt at den var sendt via Jer og tænkte egentligt også på at sende den til Jer, da man ikke kan finde noget på afsenderen via dk-hostmaster - og jeg er ikke så sikker på at Pernille hedder Pernille i virkeligheden.

Vi er altid interesserede i at høre om det, hvis en modtager vurderer, at en af vores kunder overtræder markedsføringsloven, og vi tager altid den type henvendelser yderst seriøst.

Din e-mail er modtaget, og jeg og min kollega undersøger sagen i morgen, lige som vi tager kontakt til kunden for at få deres syn på sagen. Du får svar på din e-mail, så snart jeg ved mere. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:18

Super Yes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)