Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på min nyeste kreation

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu meget bedre med koden!! På din "Credits" side bemærkede jeg at der står "Diverse java funktioner: jQuery" hvilket ikke er korrekt. jQuery er et javascript framework og ikke et java framework :-) Detalje vil nogen sige, men din side handler om "programmering", og derfor burde disse detaljer også være på plads :-) Du skulle måske også overveje at smide et link til "Alle tips" op der hvor de andre "hovedlinks" er. Så er det lettere at finde, efter min mening i hvert fald, men det er jo en vurderingssag.

// Mathias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43

Jeg synes der mangler en menu-struktur. Som Michael skriver, så er det nok noget der kommer med tiden (du har jo trods alt kun brugt en uge på det).

Så i modsætning til flere af de andre, så synes jeg faktisk ikke siden er særlig overskuelig. Jeg kiggede nemlig febrilsk efter en menu jeg kunne bruge som udgangspunkt når jeg skulle navigere rundt.

Men en rigtig god idé. Glæder mig til at følge sidens udvikling og til at benytte mig af de tips, der måtte komme. Er selv lige gået fra ASP til PHP, uden nogensinde at have været rigtig skarp til den førstnævnte.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 16:29

Umiddelbart et god indtryk :) Men lidt mere "struktur" over tingene ville være super, som også er nævnt før!

Har bookmarked siden, og vil da klart overveje at skrive nogle artikler/guides til dig hvis jeg finder tid til det :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)