Kære alle Amino debatten blev søsat i påsken 2005 og er altså nu 6 måneder gammel. Status er: Mere end 1.000 reg. debattører, 10.000 skrevne indlæg, mere end 10.000 daglige sidevisninger og godt 1.000 user sessions og en vækstkurve der kunne få enhver talfreak til at få tårer i øjnene. Så der er god grund til at løfte bægret og sige tillykke til os alle. Det er nu engang sjovt at tænke på, hvor lidt der skal til for at hjælpe så mange mennesker, hvis man ikke tænker tingene for komplekse. Nå nok om det... Tusind tak til jer alle, uden jer var Amino blot et stykke tomt software til 299$, liggende på SPAMfighters SQL Server og det havde der ikke været meget sjovt ved. Nu vil jeg fra i morgen nappe en uges ferie, så pas godt på Amino til jeg kommer tilbage igen. Ha'' en super weekend alle sammen. Dbh Martin |
Så rundede vi 10.000 indlæg - Tillykke til os alle
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Virkelig en milepæl man kan være stolt af. Du må have en velfortjent ferie Martin :-) Jeg nøjes dog med at prøvesmage nogle julebryg iaften. |
Min makker Henrik (brugernavn Gamle) er vicevært i mit fravær, så vær søde ved ham. Dbh Martin |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)