Den slags løsninger er vel ikke mere tekniske, end at du bare indsætter en kontaktformular? :)
Noget andet er så, at fordi Wordpress ikke er et CMS, så kræver det faktisk et 3. parts plugin for noget så simpelt som en kontaktformular. Google evt Contact Form 7+wordpress, så finder du det plugin som hvis er mest benyttet sammen med WP.
Jeg ved ikke, om det "bare" er en kontaktformular. Det har jeg ikke indtryk af, at det er, så håber stadig, at nogen vil komme med lige præcis det svar, som jeg søger.
Jeg ved ikke, om det "bare" er en kontaktformular. Det har jeg ikke indtryk af, at det er, så håber stadig, at nogen vil komme med lige præcis det svar, som jeg søger.
Hej Michael,
Så må du frem med kravspecificationerne :)
Hvis du gerne vil kunne bede folk om at indtaste deres navn, telefonnummer samt tidspunkt for opkald, så er det bare en kontaktformular.
Hvis du driver et stort call-center, så skal de data selvfølgelig indsættes i køsystemet på en måde. Er det tilfældet?
Nej, jeg driver ikke et stort call-center. Man skal bare kunne bestille et opkald på en hjemmeside, hvor jeg har flere forskellige konsulenter/leverandører. Hvis man ex. sidder om aftenen og leder efter vinduer, skal man på min hjemmeside kunne finde flere forskellige leverandører og bestille et opkald fra dem - i én handling.
Vi har på vores site en oversigt over hvem der er på skype, og hvis vi er online er det bare at klikke på ikonet og så ringer du til vedkommende. syntes det er smart og det syntes mange kunder også.