Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til Surftown

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg er kunde hos surftown, og kan hverken huske mit login og har fået slettet min mail fra dem.
Nu kunne jeg så rigtig godt tænke mig at få sendt mit kodeord. Det prøver jeg så ved at gå ind på "my surftown" --> "Glemt kodeord"  Jeg skriver mine data, og modtager ALDRIG en skid.

Nu vil jeg så ind og skrive en mail til dem via deres support under "kontakt", men der skal jeg sku bruge mit login.

Har en ting og sige til denne hjemmeside: LORTE opbygning hvis man har glemt sit kodeord, og ikke er så klog ved en computer.

Så er der nogle der kan være behjælpelig med at finde deres mail-adresse..?

K

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:24

Hvis du har et spam filter, så prøv at kigge der

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 22:30

Henrik Nielsen:

Hvis du har et spam filter, så prøv at kigge der

Desværre, prøvede at gøre præcis det samme forleden dag, og den mail er ej heller kommet.

K

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:39

Nu er min mening jo kraftigt farvet mht surftown, men det er da en kæmpe minus man ikke kan oprette en support ticket uden at være logget ind, der er vist ikke andet for at du må sende dem en mail og håber den rammer rigtigt

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:43

Henrik Nielsen:

Nu er min mening jo kraftigt farvet mht surftown, men det er da en kæmpe minus man ikke kan oprette en support ticket uden at være logget ind, der er vist ikke andet for at du må sende dem en mail og håber den rammer rigtigt

Nu er det jo en fejl 40.

Man kan uden problemer få sit login hvis man har den mail man har anvendt til oprettelsen. Har man heller ikke den, så må man ringe til dem i morgen.

Køb ren argan olie her

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 22:47

Lagersalg123 - JEN:

Henrik Nielsen:

Nu er det jo en fejl 40.

Man kan uden problemer få sit login hvis man har den mail man har anvendt til oprettelsen. Har man heller ikke den, så må man ringe til dem i morgen.

Ja har den "orginale" mail-adresse jeg altid har haft, og det er den samme som jeg står oprettet i hos dem. Kan godt være dit fungere, men det gør mit ikke...!

K

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:51

KPuds.dk:

Ja har den "orginale" mail-adresse jeg altid har haft, og det er den samme som jeg står oprettet i hos dem. Kan godt være dit fungere, men det gør mit ikke...!

Øjeblik, tjekker lige..jeg har mange webhoteller der..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:54

Lagersalg123 - JEN:

KPuds.dk:

Fik med det samme 15 mails.. ved ikke om det er det antal jeg har, men fik dem med det samme.

Køb ren argan olie her

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 22:57

Lagersalg123 - JEN:

Lagersalg123 - JEN:

KPuds.dk:

Fik med det samme 15 mails.. ved ikke om det er det antal jeg har, men fik dem med det samme.

Mærkeligt...! Prøver lige en gang til...! Geeked

K

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)