Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er: "No Cure, No Pay" prncippet?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fuldstændig ret Thomas....alle brancher har deres "No cure, no pay's"....har selv 12 års erfaring fra reklamebranchen på salgssiden i både dk og us....'no cure, no pay' suchs no matter what Devil

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 21:15

I min forretning, som sælger og installerer ECBS anlæg (kan ses på min hjemmeside www.dryhomecenter.dk ) der har vi også conceptet NO CURE NO PAY. Det betyder vi besigtiger opgaven ude hos kunden (da det er deres hus), laver tilbud, installerer (tager typisk 2-3 dage for 1 mand) og kommer på kontrol måling efter 4 uger. Kan vi ikke dokumentere min. 30% reduktion af fugten i murværket, så sender vi ingen faktura, men piller dog selve centralen ned, NO CURE NO PAY!!!

Man betaler jo heller ikke for en liter mælk i brugsen hvis man ikke får mælken med:=))))

Det giver mange kunder efter mund til mund metoden at gøre det sådan, og mund til mund er den bedste salgsmetode:=))

Mvh

Ole Thiemer

Fra Odder
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:34

Hehe Ole...tror vi har slået fast at 'No cure' no pay" kommer i mange former......det er skiseme en fantastisk service du der yder.  

Thomas

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)