Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du bestille et opkald via et website?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer et koncept, hvor man gennem mit website kan bestille enten et møde med eller et opkald fra konsulenter indenfor korrekturlæsning, kommunikation, SEO, tekstarbejde generelt.

Man skal selv kunne bestemme, hvem man vil kaldes op af, hvorfor der vil være en god beskrivelse af konsulenterne med angivelse af referencer og tidshorisont for løsning af opgaverne.

Ville du benytte sådan et website eller hvad skal der til for at bruge det?

Websitet vil kun have de allerbedste med og dvs. at man kan forvente kvalitet, når man benyter en af mine konsulenter.

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

 

Det er blevet mere og mere populært med "ring mig op" funktioner på virksomheders hjemmesider, og de bliver brugt! Folk er simpelthen trætte af at vente i telefonkø, når de vil snakke med kundeservice eller aflægge en ordre.

Så til spørgsmålet om, hvorvidt folk vil bruge en "ring mig op" funktion er mit bud helt klart JA.

Til selve konceptet med at indhente tilbud fra konsulenter, håndværkere m.v. er konceptet i konkurrence med mange andre hjemmesider. Jeg siger ikke at det ikke kan lade sig gøre, men det er altid fornuftigt at vurdere konkurrencen inden man bevæger sin ind på et marked. HentTilbud.dk, Amino Freelancer og mange andre services tilbuder også den slags opgaveudbud, som du beskriver.

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Tak for svaret.

Jeg kender godt henttilbud mm, men jeg vil gerne give noget andet og mere. Jeg håber at kunne præsentere de bedste af de bedste konsulenter indenfor en bestemt genre, og så kan mine besøgende jo vælge mellem dem i stedet for som på de andre hjemmesider at sidde og vente på at få tilbud eller blive kontaktet af leverandørerne - og herefter tage stilling til om de er gode leverandører. Jeg har valgt de gode leverandører ud.

Michael

Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et godt koncept. Det kunne være fedt at få noget information om hvor effektivt "ring mig op" er i forhold til andre former for kommunikation på et website som f.eks. "indsend formular", "ring til os" og send en mail.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at flere store firmaer har haft denne funktion, men har valgt at fjerne den, fordi kunderne ikke brugte den nok.

Det ene firma havde endda en garanti på 30 min fra bestilling til opkald.

Personligt ville jeg heller ikke bruge den, jeg ville bare ringe ind og få det løst med det samme. Selvom jeg kunne bestemme hvornår en konsulent ville ringe tilbage, så ville jeg ikke udnytte funktionen. Måske dels fordi jeg ikke tror på at de ALTID kan ringe til tiden, og fordi at jeg ikke altid ved om jeg har tid imorgen mellem 11-12.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Jeg tror, at det er meget branchebestemt. Hvis man ex. sidder som privatperson om aftenen og leder efter vinduer, er jeg sikker på, at de vinduesforhandlere, på hvis side man kan bestille et opkald, vil opleve en større ordretilgang. Realkredit, forsikring, ejendomsmæglere og banker er andre områder, som jeg tror har stor glæde af funktionen, da det er områder, som man sidder med om aftenen og ikke kan komme i kontakt med stederne.

Om funktionen vil nytte på B2B-området må tiden vise. Jeg er dog sikker på, at de travle beslutningstagere, som farter fra møde til møde, vil have glæde af det.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Tak for kommentaren. Hvis funktionen bliver brugt, er det selvfølgelig meget afgørende, at mine konsulenter overholder de tidspunkter og retningslinier, der bliver udstukket af brugerne.

Personligt ville jeg bruge den. Da jeg sidder om aftenen og udvikler, overvejer og køber, ville jeg blive glad for at kunne bestille et opkald til dagen efter. Det skyldes, at jeg er dårlig til at få skrevet tingene ned og samtidig er dybt optaget af mit arbejde om dagen. Selvom jeg har kodet ind i telefonen, at jeg skal ringe, ignorerer jeg det, fordi jeg sidder med noget vigtigere. Et opkald, som jeg selv har bestilt, vilole jeg dog ikke ignorere - af respekt for mine med-iværksættere.

Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)