Hej, jeg har en masse videoer liggende på min computer som jeg godt kunne tænke mig samle til playlister. I mellem hver video kunne jeg godt tænke mig noget tekst.
Fx
TXT: Min udvikling fra 13-18år TXT: Min 14 års fødselsdag Video: Første Video jeg hopper rundt (0.30min) TXT: Så blev jeg da også 18 år Video: Mig der puster kage med lækkert hår (0.14) TXT......
Er der noget software der kan klare det? eller evt. online? Jeg har kigget på rigtig mange, men enten kan de lave playlister eller også kan de kun tilføje texter. Og siden jeg skal lave RIGTIG mange playlister håbede jeg på at der var en nem måde at gøre dette på. Nogen der har kendskab til det?
Det er vel bare at søge inde i wordpress efter forskellig videogallerier. Få skrevet ned, hvad det er din player skal kunne og tjek så op på om de forskellige moduler understøtter det. Jeg kender desværre ikke Wordpress så godt, så kan ikke hjælpe dig specifikt med én løsning.
Overvej dog, om du ønsker at placere dine videoer på din egen server: Hvis du gør dette, så vil al streaming belaste din server. Måske er det derfor en ide at placere dine videoer hos fx. youtube eller vimeo. På den måde belaster du ikke din egen server, når folk afspiller dine videoer.
Mange tak for de gode inputs. Jeg vil nok med rimelig stor sansynelighed placere mine video hos Youtube eller Vimeo. Vimeo playeren er flottest, men youtube er noget nemmere at komme i gang med. Den løsning jeg er kommet på indtil videre er at de tekster jeg vil have vist dem filmer jeg - fx ved at skrive dem på et stk papir (vil nok give et cool udtryk) og så smide dem ind i en playliste der kører på autoplay.
Lidt a la det link du sender der - Hvis I kan følge mig :)