Hej Aminoer. Jeg har fået mit aller første affiliate projekt online idag. Jeg har aldrig før arbejdet med affiliate og kun en gang før lavet en Wordpress blog, så der er stadig meget at lære. Det vil derfor være utrolig værdifuldt hvis jeg kunne få noget konstruktiv kritik på min side Mobil og Bredbånd . Jeg ved at det er et marked som er godt fyldt op af mange af jer andre, men har valgt det da der er mange inspirationskilder og hjælp at hente når man ikke har prøvet det før. Det har i i hvert fald givet mig en større forståelse for hvordan en del af det hænger sammen. Hvordan synes i siden tager sig ud ? Forslag til forbedring af SEO!? Forslag generelt til at optimere siden.
Glæder mig til at høre hvad i synes.
God dag
Daniel |
Witt corell:Jeg ved at det er et marked som er godt fyldt op af mange af jer andre, men har valgt det da der er mange inspirationskilder og hjælp at hente når man ikke har prøvet det før.
Jeg tror kun det er en fordel hvis der kommer flere. Men forhåbentlig flere af højere kvalitet, end mange af dem der er i dag.
Mange sider, inkl. min egen, bærer tydeligt præg af at være sjusk, makværk og nedprioriterede sider af folk ,der enten ikke har tid til at gøre noget ved det, eller bare er blevet overraskede over at pengene ikke bare vælter ind, fordi man har lavet en WordPress side, og overklistret den med bannere, og derfor ikke gør mere ved dem :o)
Så det skal vi have gjort noget ved..
Jeg har kun kigget kort på din side, og det første der slår mig er, at du har rigtig mange røde krydser i stedet for billeder. Og så har jeg ikke kigget ret meget mere :o)