Hvis du skulle vælge ikke at give de alle til fattige synes jeg da også jeg har fortjent en :)
Jeg går på 3. år på HHX og har en masse lektielæsning - bl.a. en 25 siders aflevering her i December og endnu en i Marts - og hvad er bedre at læse lektier med end lakridskonfekt? :D
Derudover lukkede min fritidsarbejdsplads - og har ikke haft heldet til at finde et nyt da virksomheder ikke ligefrem står og hyrer nye i denne tid, så da jeg er udeboende er der ikke mange penge til at snolder for ;)
Jeg synes du skulle give dem til Julemærkehjemmene, da det er børn med problemer. Godt nok er der flere overvægtige børn på de 4 hjem, men det er vel også kun jul engang om året...
Midlerne til julemærkehjemmene bliver mindre og mindre i takt med, at antallet af breve falder, og dermed falder folks forbrug af julemærker ligeledes...
Så støt nogle børn, som har det svært, og giv dem en god December med lidt til den søde tand ;D
Hvorfor skal de, som gør det trådsstarter beder om til start modtage ekstrem dårlig karma? Hvad enten man skriver det til egen fordel, eller andens er jo irrelevant.
Spred nu noget glæde :-) Vi rammer d. 1 December i overmorgen.
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
ja min mor trænger til lidt hjælp i den søde juletid. Hun er på su som 38 årige fordi hun ikke fik en uddannelse som ung, pga hun fik mig og mine 2 søkenden. og hun er i dyb gæld for det eneste forhold som hun fik sine børn med..
Der er nok ikke tvivl om, at min. en af kasserne ender hos en gruppe der virkelig kunne trænge til noget lakridskonfekt, f.eks. børneafdelingen på et hospital, nogle hjemløse eller nogle helt andre...
Det skal dog ikke stoppe enkelte personer i, at ønske en kasse med de søde sager. Så kom endeligt stadig med Jeres individuelle ønsker også.
Der er mange der kunne trænge til en opmuntring i december
Jeg er helt pjattet med lakridskonfekt, det hører sig sgu til her i julemåneden.. Dog har jeg lige købt 2 store poser i Tyskland ;-) - så synes i stedet du skal tænke på de kræftramte børn som ligger på de forskellige sygehuse, som ikke har haft mulighed for at opleve livets herlige op- og nedture endnu, men som bare ligger og venter på (måske) at blive raske...! De trænger virkelig til alt den opmærksomhed og kærlighed som de kan få..! Ja det er der selvfølgelig mange som gør, men dette er mit forslag til dig...