Hvis du skulle vælge ikke at give de alle til fattige synes jeg da også jeg har fortjent en :)
Jeg går på 3. år på HHX og har en masse lektielæsning - bl.a. en 25 siders aflevering her i December og endnu en i Marts - og hvad er bedre at læse lektier med end lakridskonfekt? :D
Derudover lukkede min fritidsarbejdsplads - og har ikke haft heldet til at finde et nyt da virksomheder ikke ligefrem står og hyrer nye i denne tid, så da jeg er udeboende er der ikke mange penge til at snolder for ;)
ja min mor trænger til lidt hjælp i den søde juletid. Hun er på su som 38 årige fordi hun ikke fik en uddannelse som ung, pga hun fik mig og mine 2 søkenden. og hun er i dyb gæld for det eneste forhold som hun fik sine børn med..
Du er da en mand med hjertet på det helt rette sted. Hatten af for det.
Jeg elsker lakridskonfekt, men jeg vil ikke nominere mig selv, da jeg har penge nok til at købe dem. Nej, jeg synes, at du skal donere en kasse til de børn, der er indlagt på Skejby sygehus børneafdeling, hvor jeg i sær er grebet af hjertet om de børn, der ligger på Center for Børn udsat for Overgreb, som du kan finde her http://www.skejby.dk/afdelinger/b%c3%b8rneafdeling+a/center+for+b%c3%b8rn+udsat+for+overgreb. De stakkels børn trænger da om nogen til at mærke ekstra opmærksomhed her op til jul og vide, at der fortsat er gode og normale voksne i denne verden.