Når jeg har stået overfor store udfordringer i mit liv - så har jeg næsten altid brugt legen til at komme igennem dem. Da jeg satte verdensrekord i indkast, brugte jeg Lakridskonfekt som værktøj til at få et bedre greb om bolden... se klippet fra Go´morgen Danmark her: http://go-dyn.tv2.dk/video.php/id-31564037.html Jeg synes, at andre også skal have gode oplevelser med lakridskonfekt, så derfor giver jeg: 3 x 1 kasse Lagermann Lakridskonfekt ud til Jer Hvad skal man gøre for at få en kasse? Skriv på her tråden, hvorfor du har fortjent en kasse lakridskonfekt... Når jeg skal udvælge de 3 der skal have en kasse, så kigger jeg på om du opfylder et eller flere af følgendende kriterier:
Jeg afslører de heldige modtagere op mod jul... ...så det er bare med at skrive løs De 3 som, jeg vurderer, har de bedste argumenter får en kasse De bedste hilsner Thomas Grønnemark
|
Jeg vil helt klart mene at du skal finde nogle værdigt trængende at forære kasserne til, lige for tiden er der meget snak om de hjemløse der fryser i det her vejr, så mon ikke et herberg vil være en værdig modtager af en kasse eller tre.
Jeg har svært ved at se nogen argumentere for at de har mere behov for en opmuntring end folk der bor på gaden i denne her vinterkulde.
Det var mit bud på en værdig modtager.