Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg deler 3 x 1 kasse lakridskonfekt ud - Skal du ha´en?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Når jeg har stået overfor store udfordringer i mit liv - så har jeg næsten altid brugt legen til at komme igennem dem.

Da jeg satte verdensrekord i indkast, brugte jeg Lakridskonfekt som værktøj til at få et bedre greb om bolden... se klippet fra Go´morgen Danmark her: http://go-dyn.tv2.dk/video.php/id-31564037.html

Jeg synes, at andre også skal have gode oplevelser med lakridskonfekt, så derfor giver jeg:

3 x 1 kasse Lagermann Lakridskonfekt ud til Jer 

Hvad skal man gøre for at få en kasse?

Skriv på her tråden, hvorfor du har fortjent en kasse lakridskonfekt...

Når jeg skal udvælge de 3 der skal have en kasse, så kigger jeg på om du opfylder et eller flere af følgendende kriterier:

1. at du, eller en du kender, trænger til en stor opmuntring
  2. at du har haft en legende eller kreativ tilgang til dine udfordringer i 2010
  3. at du elsker lakridskonfekt

Jeg afslører de heldige modtagere op mod jul...

...så det er bare med at skrive løs Big Smile

De 3 som, jeg vurderer, har de bedste argumenter får en kasse Big Smile

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg vil helt klart mene at du skal finde nogle værdigt trængende at forære kasserne til, lige for tiden er der meget snak om de hjemløse der fryser i det her vejr, så mon ikke et herberg vil være en værdig modtager af en kasse eller tre.

Jeg har svært ved at se nogen argumentere for at de har mere behov for en opmuntring end folk der bor på gaden i denne her vinterkulde.

Det var mit bud på en værdig modtager. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Thomas

Det er god karma det der! Yes

Jeg vil forslå, i lighed med Anders, at du forærer det til nogle der trænger.. Det vil gøre mig personligt glad hvis du forærede en kasse til et børnehjem

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg eeeeeeeeeeeeelsker lakridskonfekt.....

Men som de andre skriver så giver det nok bedre omtale både  her og i dit nærområde hvis du giver dem til nogen der virkeligt har brug for noget støtte! :-)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 13:01

Tak for forslagene allesammen Big Smile

Det er nogle meningsfulde foreslag, så de er helt sikkert med i opløbet til jul...

Er der andre der forslag til modtagere Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04

Det kunne være, du skulle give dem til Anders Breinholt. Udfra indslaget lader det til, at han kan lide dem. Wink

- Jeg må dog slutte mig til koret, der mener, at det vil være bedst at give dem til nogen, der VIRKELIG mangler dem. Børnehjem, hjemløse, børneafdelingen på et sygehus. Der er en masse muligheder. :) 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 13:10

Hey.

Fedt indlæg :-)

Hvem ville ikke gerne have lakriskonfekt.

Jeg mener, at de skal gå til børneafdelingen på et sygehus! Da jeg selv har været indlagt med min søn i år og ved at De altid kan bruge noget, til at bringe lidt glæde....

God jul til alle...

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:10

Nu tror jeg ikke de hjemløse har mest brug for lakridskonfekt men istedet noget sundere.

Her kan man støtte en hjemløs og få bedre samvittighed :)
http://hjemlos.dk/

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 13:25

Tak for svarene Big Smile

Jeg kan høre, at børneafdelingerne på sygehusene er skarpe kandidater til lakridskonfekten...

... og Anders Breinholdt vil sikkert heller ikke være ked af, at være på listen til jul Big Smile

Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 13:42
Gennemsnit 2,9 stjerner givet af 7 person

Det er meget fint at give dem til de fattige m.fl. Meeen jeg synes sgu jeg fortjener en kasse. :)

Jeg er i år sprunget ud som fuldtids selvstændig. Jeg har i 3 år haft min internetbutik, men det kan jeg ikke få til at blive mit levebrød. Jeg har derfor valgt at blive freelance regnskabskonsulent, hvilket jeg er super glad for. Jeg arbejder for et andet firma, indtil jeg selv får fat i nogle kunder. Og det et ikke så nemt... Så det andet firma tjener pengene mens jeg knokler. :)

Sammen med 4 andre netbutikker har vi åbnet en julebutik i århus, i badstuegade, men der kommer sgu ingen kunder!! Enormt frustrende at stå dernede og så kommer der 2 kunder på en hel dag... 

så jeg fortjener lidt opbakning og sammen med familien vil jeg nyde en kasse lakridskonfekt. Og jeg skal nok dele ud, hvis der kommer en hjemløs forbi. :)

Og jeg eeelsker de brune.. Mums.

www.lonesunivers.dk
www.godetal.dk 

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)