Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1000 kr. på budgettet?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøves heller ikke at lægge 1000,- kr. på bordet med det samme du kan bare starte med 250,- kr.

Husker også at du kan "låne" dine penge ud til spillere der vil spille for dine penge, når de vinder for du en procentdel.
/Mener jeg har hørt om dette system, er ikke sikker. Kan du jo evt. undersøge..

Men poker tror jeg sgu der er mest profit i, eller for dens sags skyld andre spillesider - (selvfølgelig er beløbet højere ved skabelod eller lotto), men held og lykke hvis du vælger den vej, og tillykke hvis det lykkes dig med lotto :)

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du skal da handle med juletræer.

find en avler, hvor du selv kan fælde dem, find en plads hvor du må stå og sælge.

næste måned kan du så handle med fastelavnstønder.

det er sgu nemmere end at få en aktie til at stige med 50% på en md.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:07

Jeg ville bruge pengene på at blive i bedre form køb sund mad og slap af for derved kan du arbejde mere hele livet og tjene flere penge 1000 kr kommer man ikke langt med

sund krop kan man også hurtigt tjene sig ind igen vis super flot ja så kan man oveni få lidt som fotomodel jeg har prøvet for dirverse blade det kan hurtigt give et par 100.000 kr , som gør livet lidt sjovere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:05

Hvis du ikke har gjort det før, så kan du malke alle bookmakernes bonustilbud og der er mange, men du skal bruge op til 1.000,- kr. ekstra.

Her er et eksempel:

Du indsætter 500 kr. hos Bet24 og modtager 500 kr. oveni i bonus. Bonusbeløbet skal omsættes 4 gange (2.000,- kr. ialt) på sportsbetting til minimum odds 1,5.

Samtidig opretter du en Betfair konto (hvis du ikke har en) og indsætter 783,- kr.

Samlet udgift 1.283,- kr.

De 1.000,- kr. hos Bet24 sætter du på San Francisco 49ers til odds 1,77 (mulig gevinst 1.770,- kr.)

De 783,- kr. hos Betfair sætter du på Arizona Cardinals til odds 2,26 (mulig gevinst 1.769,- kr.)

Lad os sige at Cardinals vinder, så har du 1.769,- kr. på din Betfair konto, som du kan trække hjem i banken. Overskudet er 1.769,- kr. minus 1.283,- kr. = 486,- kr.

Hvis 49ers vinder, så har du 1.770,- kr. på din Bet24 konto, hvor du stadig mangler at gennemspille 1.000,- kr.

Det gør du på en lignende kamp dagen efter til odds 1,77 (husk kun de 1.000,- kr. af indeståendet)

Du indsætter yderligere 783,- kr. hos Betfair og spiller igen modsat.

Afhængigt af resultatet har du nu 1.769,- kr. på din Betfairkonto og 770 på din Bet24 konto, eller 0,- kr. på din Betfair konto og 2.540,- kr. på din Bet24 konto.

Overskudet vil være enten 2.539,- kr. eller 2.540,- kr. minus 2.066,- kr. = 473,- kr. eller 474,- kr. og ligegyldigt hvor pengene står, så er de nu spillet fri og du kan hoppe videre til næste bookmaker.

Vær opmærksom på at alle bookmakerne har forskellige regler. Muligvis må du kun spille 500,- kr. ad gangen, så det tager lidt længere tid, muligvis skal oddset være over 2 og muligvis må man kun spille 3-vejs væddemål. Med 3-vejs væddemål kan man enten spille 2 af resultaterne hos Betfair, eller spille 2 bonusser igennem samtidig, men det kræver lidt mere kapital.

Jeg fralægger mig iøvrigt ethvert ansvar for ovenstående, men har selv gjort det meget for år tilbage - det er gevinst garanti Big Smile Beklager eventuelle regnefejl, men klokken er mange.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:29

Mads Ulbæk:
Så er mit spørgsmål til jer, hvad synes i at jeg skal bruge 1000 kr. på, så de kan få lov at vokse på en måned? :)

BlackJack :)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)