Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til dedikeret server ?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg er som post count viser ny her på siden. Men fandt ret interessante indlæg, og tænkte at dette var det rigtige sted at finde svar på mine spørgsmål :)

Jeg tror jeg leder efter en dedikeret server, ret mig hvis jeg tager fejl. Til at køre en warcraft3 Game Hosting Bot, også kaldet Ghost++.

Vi bruger den i vores clan til at hoste game's 24/7 døgnet rundt. [Tale om 3-4 bots]

Og har kigget på denne server = http://www.hetzner.de/en/hosting/produkte_rootserver/x3/

Ville den kunne opfylde mine krav tror i, og er det overhovedet i orden at køre programmer nonstop på en dedikeret server ?

Og hvor lang tid vil det tage at uploade mine war3 cd'er, [iso file] til den dedikerede server?

Er som sagt ny til hele dette dedikerede server hosting, så alt hjælp er velkommen.

Tak på forhånd

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:05

Fidusen med en server er jo netop at man kan køre ting på den hele tiden, så det er naturligvis intet problem at køre et program hele tiden. Smile

Hvor lang tid det tager at uploade ting til den er svært at sige uden at kende din egen netværkshastighed og filernes størrelse...

Som tommelfingerregel kan du regne med at du på 1 Mbit kan uploade små 8 Mb. pr. minut.

Så kan du selv gange op..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 16:15

Der er tale om 8mb/512kb, vil det sige at jeg kan uploade 4mb per minut ?

Og er specs på serveren nok til at trække hvad jeg kræver tror du ?

Tak på forhånd

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:21

Plyz:
Og er specs på serveren nok til at trække hvad jeg kræver tror du ?

Hvad kræver det du vil køre?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:49

Plyz:

Er som sagt ny til hele dette dedikerede server hosting, så alt hjælp er velkommen.

Et andet godt råd er at fokusere på sikkerhed, hvis du ikke selv har forstand på det, så betal nogen for at updatere og sikre serveren. Ellers kan du hurtigt stå med en server, der er blevet misbrugt

Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 21:52

Sikkerhed ? Findes der ikke guides på nettet, ?

Og ville jeg kunne styre et ubuntu system , aldrig prøvet ? og er der mulighed for mysql på ubuntu ?

Og nogen der kan fortælle mig hva det betyder når der står 40Euro , 19%vat included.

Skal jeg så betale ekstra hvis jeg intet vat id har ? Tak på forhånd.

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:57

Hæng mig ikke op på det, men mener nu nok at vat=moms det vil sige at du betaler 40 euro hvor der er inkluderet 19% moms. Men igen hæng mig ikke op på det :)

Mvh

Thomas

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:00

Det vil sagtens kunne lade sig gøre hvis serveren alså har de specs som spillet kræver, og ja der er muglighed for at køre mysql på ubuntu....

Men jeg ville da kigge på noget cloud server hosting istedet da det er billigere, og meget mere fleksibelt, og hos f. eks rackspace betaler du kun for hvad tid din server kører(i timer)

Cyberman29

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:02

Og angående dedikeret server, så kunne du jo evt kigge på webtropia

dem bruger jeg selv. og er ganske tilfreds med deres service og priser!

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:04

Hvis du vælger cloud server hosting istedet, vil jeg varmt anbefale http://www.rackspacecloud.com/cloud_hosting_products/servers

Har selv en bruger hos dem:) og har ikke oplevet noget nede tid endnu:)

Og jeg har også haft nogle spil servere o.s.v kørende:)

Cyberman29

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)