Vil helt klart anbefalde dig HTC HD2 eller HTC Disere Z og HD
HTC HD2 er en windows mobil, og her har du alle de gode programmer,
HTC Disere Hd er den nye i familien, men der kommer en masse andre mobiler fra HTC
HTC TOUCH PRO 2 er ikk ny længere men den er også en windows phone men den er med slide tastetur som Disere Z
HTC kan klart anbefales. dog har nokia ingen gode touch mobiler en af grundene er deres styresystem, vil heller ikk anbefale den nye N8.
så Hvis det er en business mobil du søger skal det enten være en HTC eller en iphone dog som du nævner har iphone store problemer med antænner, min driller mig konstant, derfor har jeg solgt den. og skal til at købe en HTC HD2 pga widows styresystem
og den sidste mobil jeg vil anbefalde er en Blackberry, de er virkelig gode til mail, facebook. og så synes jeg dere design er fedt især 9000 bold og 9700
Både HTC OG BLACKBERRY har rigtige gode antænner, ingen problemer derfra:)
kan næsten kun anbefale HTC HD7 af de tre du har fremvist. de to andre, synes jeg falder tilbage både design mæssigt ( det gør næsten alle HTC mobiler) og kvalitets mæssigt, for meget plastik
- grunden til jeg valgte at skrive HD2 op er dens kæmpe strøelse som er en rigtig god business mobil. og man har bedre ved at styre sine store finger på skærmen, hvis man ikk er en mobilnørd:)
men synes nu at næsten alle HTC er virkelig gode, dog er deres design måske blevet for kedeligt, har kun den samme farve på næsten alle deres mobiler,
men som sagt HTC er et god valg!:) især til Business
HTC Desire fåes i sort, hvid og brun og Wildfire kan bl.a. købes i rød også, men det er da rigtigt at de ikke sprøjter så mange farver afsted som f.eks. Nokia
Jeg står for at skulle anskaffe 2 nye mobiltelefoner/smartphones, da det viser sig at antennerne på iPhone 3G og 3GS simpelthen ikke er gode nok til at modtage (for lavt signal/for støjfølsomme?) - deværre...
Har du overvejet, manglende antende signal kan have noget med din udbyder at gøre ?
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)