Når jeg bladrer gennem de ubesvarede indlæg, så findes der en del indlæg fra "nye" Amino´er(med få optjente point), der prøver at sælge deres produkt. Trådene er tit udformet som en salgsannonce, og det virker ikke altid som om, at de har lyst til at kommunikere herinde, men primært sælge. ...og jo selvfølgelig må man gerne sælge her på Amino, men hvis det er den eneste strategi man bruger i starten, så får man hurtigt en dårlig oplevelse herinde, hvis man ikke får svar på sin tråd. Jeg tror, at der er nogle nye Amino´er der springer fra, hvis de ikke får svar på deres tråde. De kan have gode intensioner og masser af ressourcer, men hvis de kommunikerer "uhensigtsmæssigt" så kan Amino blive en kort fornøjelse for dem. Mit forslag er, at man kan lave et etisk regelsæt, som man får når man tilmelder sig Amino, så man som ny har en fornemmelse af hvordan det er,"bredt forstået", at kommunikere på Amino. Det er ved at være lang tid siden, at jeg selv blev Amino, så det kan være at man allerede nu får nogle etiske retningslinjer ved indmelding
|
Her kom svaret...
Ironisk nok efter, at jeg ved et uheld om til at skrive det samme indlæg 2 gange i træk
http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-p-229-amino.aspx