Hej :D Jeg står lidt i en sjov situation, som jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har opfundet et værktøj som ikke eksistere til VVS brancen, der er et behov for det. Men det er ikke unikt nok til at få patent vil jeg tro. Kan man sikre det uden patent? og evt. hvordan? Min anden løsning er at få sat en produktion igang, og får markedsført det i gennem nogle kæder på samme tid, så jeg er den første på marked med det. Hvordan lyder den strategi, tror hvis man sætter sig først på marked, vil man have en fordel... Indtil andre vil gøre det efter. Nogen der kan komme med noget viden de vil dele, omkring denne problemstilling? Mvh. Nikolaj |
Nikolaj:Hej :D
Jeg står lidt i en sjov situation, som jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg har opfundet et værktøj som ikke eksistere til VVS brancen, der er et behov for det. Men det er ikke unikt nok til at få patent vil jeg tro. Kan man sikre det uden patent? og evt. hvordan?
Min anden løsning er at få sat en produktion igang, og får markedsført det i gennem nogle kæder på samme tid, så jeg er den første på marked med det. Hvordan lyder den strategi, tror hvis man sætter sig først på marked, vil man have en fordel... Indtil andre vil gøre det efter.
Nogen der kan komme med noget viden de vil dele, omkring denne problemstilling?
Mvh. Nikolaj
Du nyder weekenden og glæder dig til mandag.
Der ringer du så til dette nummer 4350 8301 som er kundeservice hos Patent- & Varemærkestyrelsen. De har det offentliges mest sublime kundeservice og kan hjælpe dig med alle de spørgsmål som du måtte have og du kan i fuld fortrolighed snakke med dem om din opfindelse.