Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre bedre i min nye shop?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så er min shop med billige tonere endelig gået live og de første kunder har handlet hos mig Big Smile

Jeg vil gerne bede om jeres bud på, hvad jeg kan gøre endnu bedre.

Ris/ros ønskes råt for usødet!

http://www.billigtoner.dk

Mvh.

Peter

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Når jeg kommer ind på din hjemmeside er det første der fanger min opmærksomhed en popup i højre hjørne. Det virker til, at det er en slags brugerundersøgelse, men jeg er nettop lige kommet ind på din side, så det kan jeg slet ikke svare på endnu.din interesse er nok først og fremmest at sælge mig noget toner og stille spørgsmål bagefter.

Så kigger jeg videre på forsiden og ser med det samme at du leverer gratis, hurtigt osv. Dejligt, men hvad leverer du? Der er ingen produkter på forsiden. jeg skal første vælge i en dropdown, klikke på links eller andet. Jeg klikker på produkter, men der er stadig intet at se. Jeg klikker på Samsung, stadig inden produkter. Nu vælger jeg så mærke i en drop down, serie i en anden, model i en tredie og klikker søg. Først nu ser jeg den første toner på din hjemmeside.

Du gemmer jo produkterne for mig og søgemaskinerne ;-)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Velkommen

Du skal gøre det klart at det er en webshop.
Der gik lidt tid inden jeg fandt ud af at man overhovedet kunne købe noget.

Som tidligere svar, skal du målrette dit salg meget meget bedre ellers mister du ordre!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet billedet i logo hvad i sælger

Mange klik før kommer til et køb

Meget besværlige at vælge printer der skal vælges 3 punkter før man overhovedet kommer videre til et eneste produkt inden på produkt siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg syntes at det er luftigt og overskueligt - dog syntes jeg måske ikke i behøver 2xC02 neutral logo - det øverst behøver måske ikke at være der.

Jeg syntes også forsiden bliver en smule lang, kunne måske skære en del af længden af ved at sætte print og søg ikonet ved siden af deres funktioner (til venstre for)?

 

Ellers syntes jeg shop funktionaliteten er ret fin.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes designet på din shop er rigtig brugervenligt, behageligt og overskueligt at se på.
Også er det hurtig business, hvilket jeg personligt er hel vild med - hvorfor bruge 5 min mere på unødvendigt køb/sælg Cool

Kan ik rigtig finde noget konstruktiv kritik til dig..

/Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, noget jeg fald over var at søgeresultat kunne godt have en knap hvor man kan sorter ud fra de billigste, dyreste osv...


/Kristoffer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Tak for dit indlæg.

Min brugerundersøgelse er flyttet til "Tak for din ordre" siden. Det giver meget mere mening. Der kommer primært målrettet trafik som god ved jeg sælger tonere og der kommer lister over produkterne inde under produkter. Det giver ikke så meget mening at vise produkter på forsiden, hvis du spørg mig. Hvis jeg viser en masse hp produkter men du har en canon printer, kan du være ligeglad med de hp produkter. Til gengæld vil jeg gerne gøre det meget nemt for dig, at finde netop din printer og derefter kun vise præcis de produkter du kan bruge. Håber det giver mening.

 

Mvh. Peter

billige tonere

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ennovation,

Tak for din kritik. Jeg vil give dig ret og har fjernet det store co2 logo. Samtidigt har jeg skrevet en overskrift og gjort siden lidt kortere.

Mvh. Peter

billig toner

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Tak for dit indlæg. Det er jeg glad for at høre. Det var også meningen :-) 

Jeg tror ikke helt det fungere med en knap til at sortere efter prisen. Der er maks 2-3 forskellige produkter til samme printer. Grunden til at du har fået mange resultater frem, er nok at du har søgt på hp, oki eller lignende. Kunderne vælger jo udfra hvad der passer til deres printer og ikke prisen.

Mvh. Peter

billig toner

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)