Jeg kan varmt anbefale at blive opereret. Her er hvad jeg gjorde:
Jeg havde problemer med øjnene og tog ind til en af dem der arrangerer rejser til Tyrkiet, men jeg var ikke tilfreds med at de ville have penge forud for en operation.
Jeg tog derfor til Hamlet og fik lavet en grundig undersøgelse, og det kostede mig 600 og så fik jeg tilsendt rapporten.
Dernæst tog jeg telefonisk kontakt til
http://www.lasikinturkey.com/en/index.asp
som jeg havde en positiv oplevelse med. Jeg sendte en mail med kopi af rapporten fra Hamlet, og de mente godt jeg kunne opereres. Årsaggen til jeg ikke valgte Hamlet var at finde i prisen og ikke mindst operationsfrekvensen på Hamlet. Dengang blev der kun opereret ca. hver 14. dag på Hamlet.
Jeg bestilte tid og oplyste om ankomsttid og jeg blev hentet af hospitalets privatchauffør i lufthavnen. Jeg ankom meget tidligt om morgenen.
Da jeg ankom, boede på Hotel 20m fra indgangen, blev jeg vel modtaget og der var mindst 30 andre den dag der skulle have tjekket syn, det var alle mulige fra forskellige lande, Jeg tænkte.. ouch nu kan jeg sidde her i 10 timer og vente.. men det skulle vise sig at være anerledes.
Jeg kom ind til en forundersøgelse kl. 9.00. Kl. 10.00 havde jeg møde med lægen der skulle operere mig, der gennemgik hvad der kunne lade sig gøre. De opererer dig ikke hvis det ikke giver mening eller er umuligt. 2 af de ankomne blev sendt hjem igen uden mulighed for korrektion.
Anyway efter mødet med lægen bad hun mig gå tilbage på hotellet og møde op til operation kl. 13.00 samme dag!
Jeg ankom og fik lokalbedøvelse og operationen tog 30 min inkl alt og så kom jeg op og fik medicin (dråber) og instruktion i hvordan jeg skulle forholde mig. Samtidig fik jeg tid næste dag til det andet øje.
Begge operationer gik 100% gnidningsfrit og det er de bedste penge jeg nogensinde har brugt på mig selv.
Jeg blev opereret for grå stær og fik indsat multifocal linser på begge øjne. Pris inkl. hotelophold/fly osv 21.000.
Den forskel der er tog mig måneder at komme over, det kan ikke sammenlignes med noget.
Det var vistnok den dyreste løsning jeg fik lavet. Almindelige operationer som herhjemme ligger på omkring 20.000 dengang per øje lå fra 600 euro og opefter.
Yderst kompetent og fantastisk oplevelse. De laver i øvrigt også kosmetiske operationer og er privathospital for mange kendisser i Tyrkiet.
Kan kun anbefales, hvis du kan opereres er det som at få et "nyt" liv.