Jeg tror stadigvæk ikke helt du har forstået det vi skriver.
Du kommer ALDRIG til at kunne få lov til at have med kortoplysninger fra andre butikker at gøre..
Selv med din egen betalingsgateway vil det stadigvæk kun være dine egne kunder du vil få adgang til data på.
Så du skal lige starte med at vippe DIBS, quickpay, epay og de andre betalingsgateways af pinden vil du vil have data i en fornuftig mængde..
Eh , ikke for at skyde dig ned, men det har e-kvittering :) men de har s.flg også PCI certeficeret deres løsning.
men for at understytte de andre, det er ikke ulovligt at opbevarer de info du ønsker for at gøre dette, der er dog nogle krav der er ret dyre at overholde der i blandt PCI kravende, den anden side er at du skal have infoen et sted fra, som også skal være villig til at udlevere dataen til dig ( i krypteret form, da de ikke må være i besiddelse af kort nummer unden certeficering)
kort sagt, er vejen til dit mål med projektet lang og dyr, men det kan lade sig gøre.
dog skal du overveje nogle ting først,
brugeren skal gøres opmærksom på at du opbarevare deres info,
er butikkerne intraseret i at andre evtville kunne trække på deres statestikker
hvor skal pengende tjænes ?
Bare lige for at slå fast, PCI er ikke for sjov, bøder ved ikke er overholde krav ( som du kan finde på PBS´s hjemme side under certeficering)
er meget store, og grunden til at du ikke kan finde en pris på hvad den slags koster er jo rimeleg åbenlyst grundet at alle løsninger er forskællige, det kan tage alt fra 6-12 md og lave og skrive dokumentation inden du er klar til at tage et certeficerings forløb, jeg tør ikke gætte på hvad certeficering tager på den slags , jeg brugte 4 timerpå at få certeficeret 3 dialog boxe der var blevet fjernet, PBS tager sig godt betalt for den slags 1400 i timen, plus at de altid påskriver tid til at skrive dokumentation osv.
/Jacob