Når nu vejret nu er så det er og du alligevel er her på amino, så tag da lige et kig på den og smid en kommentar her på amino
Feedback er meget velkommen.
Har du selv en side hvor du skriver om wordpress er der i højre top hjørne et link der hedder "få dit indlæg udgivet" - her kan du skrive en kort tekst om dit indlæg og så få det på siden med link til artiklen på din egen side. Brug det hvis du har lyst
Jeg vil dog gøre opmærksom på en lille ting: Medmindre man har direkte tilladelse til det, må man ikke bruge 'wordpress' i domænet. 'Wordpress' er et varemærke, som folkene bag forsøger at beskytte så vidt muligt, og henstiller derfor til, at man i stedet bruger fx 'wp', så siden vil hedde 'wp-guide.dk'.
Det er ikke fordi, jeg skal lege politi eller noget, men nu arbejder jeg selv med open source software, og varemærkebeskyttelse er bare enorm vigtig, når softwaren er gratis og frit at bruge og omdistribuere. Der kan let komme misforståelser for folk mellem officielle Wordpress sider, og så sider der ikke er officielle men omhandler Wordpress på andre måder. Som din side ;-)
er kan let komme misforståelser for folk mellem officielle Wordpress sider, og så sider der ikke er officielle men omhandler Wordpress på andre måder. Som din side ;-)
Det havde jeg faktisk ikke set.
Men det får jeg gjort noget ved. Tak for at gøre mig opmærksom på dette.