Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger deltidsansættelse som PHP programmør / SEO / website altmuligmand.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er egentlig freelance PHP programmør, men ville egentlig gerne arbejde deltids - eksempelvis 20 timer om ugen - med f.eks. PHP programmering, MySQL, søgemaskine optimering osv.

Jeg vil samtidig gerne arbejde hjemmefra hvis muligt - men ikke nødvendigt hvis jeg kan finde et job indenfor små 20-30 minutters kørsel.

Erfaringer og yderligere information kan ses på:
Webudvikler erfaringer
Systemadministration (Win + Linux)

Kort fortalt
er jeg en mand på 38, jeg er gift og jeg har to sønner på 17 og 18 år.

Jeg blev gift den 27. juni 2009 med min to år yngre hustru, og bor i et parcelhus til leje i Almind ved Viborg. Min kone arbejder i butik, men er uddannet dyrepasser.

Min Fritid:
Bruger jeg sammen med mine to sønner på 17 og 18 år samt min hustru, holder mine IT-erfaringer ved lige og hygger mig med mine venner. Min ældste søn på 18 år går på HTX i Viborg, men det er ikke nogen hindring i forhold til lange eller skæve arbejdstider. Derudover tager jeg ind imellem hundene med på en gå tur ned til søerne - vi bor i et dejligt naturskønt område.

Hvem er jeg?
Jeg er faktisk noget af en blæksprutte - spænder utroligt vidt og er i mange områder også meget dyb. Derfor mener jeg, at det også vil være en stor gevinst for jer at ansætte mig.

Ord der beskriver mig som person: Hårdt arbejdende, forstående, lyttende, analyserende, organisatorisk, serviceminded, ansvarsbevidst og velstruktureret. Jeg har svært ved at løsrive mig fra en arbejdsopgave, før denne er afsluttet til fuld tilfredshed for mig og min arbejdsgiver.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:32

Tillader mig lige at give denne her et bump Wink

I mellemtiden har jeg udviklet yderligere freelance opgaver og PHP Tips.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:55

Og denne her får lige et lille bump.

Der har været én interesseret indtil videre - men har ikke hørt tilbagemelding på min seneste mail sendt for nogle dage siden - så altså må jeg stadig være deltids job søgende. Confused

Så har du et større projekt der skal laves - men gerne uden at betale en freelancer for timer - så ansæt mig deltids på f.eks. 20 timer om ugen i stedet for en periode. Du kunne også kalde det stor mængde klippekortsklip til super favorabel pris.

Mit eneste ønske / krav er at jeg vil vide en måned i forvejen - at jeg er fyret Wink

Tom Frank Christensen:
Tillader mig lige at give denne her et bump Wink

I mellemtiden har jeg udviklet yderligere freelance opgaver og PHP Tips.dk

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:57

Hvad forventer du af timeløn..?

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 12:00

Hej Frank.

Kan du ikke kontakte mig pr. mail - info@firmspot.dk

Jeg er gået i gang med et projekt, som kræver kundskaber indenfor PHP og databaser. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:04

Povl Christian Bandholm:

Hvad forventer du af timeløn..?

Hej Povl

Markant lavere end mine freelance priser da det jo er cirka 20timer x 4.3 uge = et garanteret forbrug over nogle måneder.

Jeg vil ikke sætte en decideret pris på da det jo er til forhandling Wink Tak for interessen.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:04

Stiven:

Hej Frank.

Kan du ikke kontakte mig pr. mail

Jeg er gået i gang med et projekt, som kræver kundskaber indenfor PHP og databaser. 

Jo jeg sender en mail ASAP.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:34

Jeg tillader mig lige at give denne her et lille bump op igen Wink

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)