Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav en hjemmeside for mig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle rare Amino'er, Jeg går og har en idé i hovedet om en meget simpel website, men som stadig skal indeholde rigtig mange informationer. Så hvis du er dygtig og erfaren hjemmesidemand, så skriv lige en PM eller en mail til mig for flere informationer. Mail: august.hbtk@hotmail.com Jeg vil ikke røbe mere her offentligt, men som sagt, skriv en PM til mig, så lover jeg, at jeg vender tilbage med flere informationer! Hilsen August Lysgaard
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:12

Hej August

Du kan eventuelt tage et kig på min Freelance tilbud

// Dbh
// Tom Frank Christensen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 21:51

Hej August

Du er velkommen til at lave en gratis hjemmeside på Freewebsite. Det er nemt så du vil sagtens kunne lave den selv, uden nogle former for programmeringsevner og viden. Og så sparer du de mange penge en programmør normalt kræver. Du kan lave din egen hjemmeside gratis, som er både reklamefri og med et frit antal sider.

Det vil være et billigere og godt alternativ, hvis du har brug for en simpel hjemmeside.

Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:01

@ Tom Tak! Det vil jeg kigge nærmere på

@Freewebsite Jeg har måske ikke skrevet det med simpel så korrekt. En gratishjemmeside kan ikke bruges. Den skal have nogle funktioner, som en gratishjemmeside ikke har. Men ellers tak!

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:27

Hej August, kan du skrive en PM med de ekstra funktioner siden skal have, så kan det godt være jeg vil lave det for dig gratis:) inklusiv hosting

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)