Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TIP: 1,2 millioner danskere skal indstille fjernsyn...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle Jer, som driver affiliate sites! :-))

Jeg læse denne artikel på bt.dk.
Linkhttp://www.bt.dk/digital/kanal-kaos-12-mio.-danskere-i-naeste-uge

Min umiddelbare tanke var, at hvis man var hurtig her henover weekenden til at skabe lidt kvalitets indhold, med tanke på at søgeord såsom 'indstilling af fjernsyn', 'YouSee kanal indstilling' osv. - MÅSKE - hurtigt vil kunne tiltrække sig en helvedes masse trafik i perioden hvor YouSee laver rod i kanalerne hos 1,2 millioner danskere...

Er det en helt skør idé?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:03

Hehe det er de skøre ideer der giver flest besøg :=) 

Jeg syntes det er en god ide. 

Jeg prøvede selv engang der var det dræbersnegle der var et hit. 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 19:49

Kan uden tvivl skabe god trafik at ramme de rigtige søgeord der, men problemet som jeg ser det er at konverterer det til indtjening

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:57

Jesper Sølund:

Kan uden tvivl skabe god trafik at ramme de rigtige søgeord der, men problemet som jeg ser det er at konverterer det til indtjening. 

Indtjeningen kan vel laves ved at henvise de besøgende til en leverandør, som ikke kræver at deres kunder skal gen-indstille deres kanaler? ;)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 20:21

Ja... Det tænkte jeg også, men man skal eddermame have dårlig tålmodighed hvis man skifter til en konkurrent så hurtigt... Men tjaa

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:33

Eller også skal der bare være en rigtig god salgs tekst, jeg ved ikke hvor svær en utilfreds YouSee kunde er at overbevise? Man får nok ikke en bedre situation end denne, hvis man vil vinde en kunde over til et andet selskab

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 15:17

I får ikke overbevist ret mange YouSee kunder, for INGEN andre i Danmark, kan leverer det samme som YouSee (Her iblandt TV3 er umuligt at få sammen med andre kanaler hos andre, dette er udelukkende Viasat´s skyld, da de ikke vil samarbejde med nogen)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:35

Anyway så har ">Canal Digital en hybrid kampagne, som giver 1,xx pr klik + 5xx pr. salg. Er der nok trafik kan der være lidt at hente.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:21

StenKrog:

I får ikke overbevist ret mange YouSee kunder, for INGEN andre i Danmark, kan leverer det samme som YouSee (Her iblandt TV3 er umuligt at få sammen med andre kanaler hos andre, dette er udelukkende Viasat´s skyld, da de ikke vil samarbejde med nogen)

Lidt of topic, men hvorfor skulle MTG samarbejde med andre, hvis de er tilfredse med Yousee?

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 17:49

Nu kender jeg ikke til MTG, men forholder mig udelukkende til hvordan det forholder sig her i Danmark, og hvis man er kunde hos YouSee....Så vidt jeg husker har YouSee 1.2 mill. abonnementer, hvilket der nok er en grund til (tsk for lidt konkurrence)..

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)