Min umiddelbare tanke var, at hvis man var hurtig her henover weekenden til at skabe lidt kvalitets indhold, med tanke på at søgeord såsom 'indstilling af fjernsyn', 'YouSee kanal indstilling' osv. - MÅSKE - hurtigt vil kunne tiltrække sig en helvedes masse trafik i perioden hvor YouSee laver rod i kanalerne hos 1,2 millioner danskere...
Eller også skal der bare være en rigtig god salgs tekst, jeg ved ikke hvor svær en utilfreds YouSee kunde er at overbevise? Man får nok ikke en bedre situation end denne, hvis man vil vinde en kunde over til et andet selskab.
I får ikke overbevist ret mange YouSee kunder, for INGEN andre i Danmark, kan leverer det samme som YouSee (Her iblandt TV3 er umuligt at få sammen med andre kanaler hos andre, dette er udelukkende Viasat´s skyld, da de ikke vil samarbejde med nogen)
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
I får ikke overbevist ret mange YouSee kunder, for INGEN andre i Danmark, kan leverer det samme som YouSee (Her iblandt TV3 er umuligt at få sammen med andre kanaler hos andre, dette er udelukkende Viasat´s skyld, da de ikke vil samarbejde med nogen)
Lidt of topic, men hvorfor skulle MTG samarbejde med andre, hvis de er tilfredse med Yousee?
Nu kender jeg ikke til MTG, men forholder mig udelukkende til hvordan det forholder sig her i Danmark, og hvis man er kunde hos YouSee....Så vidt jeg husker har YouSee 1.2 mill. abonnementer, hvilket der nok er en grund til (tsk for lidt konkurrence)..
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk