Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gælder en kontrakt uden underskrift

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har haft en webshop som ikke findes mere. Ved det samme firma fik jeg lavet en webshop som aldrig rigtig kom op at kører. Da den føste blev lavet i et cms system og ikke i et shop system det endte med at jeg bare flyttede min side da jeg ikke rigtig havde fået noget.

Men nu vil de have penge :( Det er fra 2007 

Nu sidder jeg jo med en stævning fra en advokat som vil tvinge mig til at betale. 

De skriver at fordi jeg havde en kontrakt vedr. en anden side kender jeg deres service aftale og det mener de er nok. 

Det mener jeg jo klart nok ikke da jeg på intet tidspunkt har skrevet under på noget. 

Kan de tvinge mig til at betale for noget jeg ikke har skrevet under på ? Jeg havde ikke siden hos dem i den periode som du ønsker betaling for da jeg jo flyttede den. 

Håber dette giver bare lidt mening :) 

Thomas 

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:16

Jeg er jeg tilbøjelig til at være enig med modpartens advokat. Der er i hvert fald ikke noget i det du skriver, som umiddelbart kan føre til et andet resultat.

Som jeg læser dit indlæg, så (i) vidste du, hvad det kostede, (ii) du kendte deres vilkår fra den første handel, og (iii) du bestilte faktisk den anden hjemmeside.

Hvis ovenstående (i)-(iii) er korrekte, så mener jeg, at den manglende underskrift er uden betydning.

Dvs. at hvis den betaling de forlanger også fremgik af vilkårene for den første handel (tilpasset de ny omstændigheder), så skal du betale. Din bedste chance for at slippe er i så fald, at de ikke har leveret det, som de skulle levere - og at dette ikke skyldes dine forhold, fx at du flyttede hjemmesiden.

Har du flere detaljer, så kom med dem, men indtil videre, så tror jeg bare, at du skal betale hurtigst muligt.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:56

Jamen det er der sådan set. 

Alle steder står der E-shop og det er bestemt ikke det han lavede det var et simpel cms han satte op. 

Det skulle jeg jo klart nok ha klaget over men havde jo altså ikke tid til at vente på det. 

Hver dag uden en shop er jo det samme som ingen salg. Det stod på i 6 måneder hvor jeg ikke havde noget system som virkede. 

Så for mig at se er det ham der skylder mig en masse penge for tabt salg. 

Dette ville være ude i hampen at tro det skulle kunne lade sig gøre. 

Jeg ville jo rigtig gerne komme med navne og links til det han lavede da de ikke har fjernet det fra nettet men det må man jo ikke. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:59

Sidst men ikke mindst har jeg været nød til at få lavet helt nye tekster til min nye side fordi de har en kopi af min side liggende på nettet. 

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:10

Jeg kender ikke produkterne (cms osv.), men hvis han aldrig leverede, så skal du heller ikke betale. Hvis du kan bevise, at han aldrig leverede, så vinder du også sagen. I den forbindelse skal du bare være klar over, at det har betydning, hvis du først nu klager over produktet.

Jeg tror bare ikke, at du skal blande det sammen med spørgsmålet om den manglende underskrift.

Held og lykke med sagen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 14:10

Thomas Reberholt:

Men nu vil de have penge :( Det er fra 2007 

Hvornår i år 2007 er kravet fra?  Måske er du så heldig at deres krav er forældet pga. den nye forældelsesfrist på 3 år.

Mvh

Ravn

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:20

1

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:22