Min advokat råder mig til at betale 9000 kr i (et eller andet ord der minder om koruage) som betyder jeg vil have sagen afsluttet men ikke giver han ret i at jeg har fået noget for mine penge.
Uden at være ekspert, så ville jeg da mene at uden en underskrift fra begge parter - er der ingen aftale. De skulle ikke have leveret noget uden de havde fået din underskrift.
Bare mit bud...
MVH Thomas Madsen
Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk
Uden at være ekspert, så ville jeg da mene at uden en underskrift fra begge parter - er der ingen aftale. De skulle ikke have leveret noget uden de havde fået din underskrift.
Hvis du bestiller noget hos et firma, så er bestillingen jo bindende også selvom, der ingen kontrakt eller andet er. En email eller en tlfsamtale er nok til, at bekræfte en B2B handel...
Til trådstarter Prøv da at lave et forlig? Sig at du vil betale 33% af beløbet her&nu, hvis sagen lukkes... Det vil modparten sikkert accepterer, især efter alle de år!
Jeg kender ikke produkterne (cms osv.), men hvis han aldrig leverede, så skal du heller ikke betale. Hvis du kan bevise, at han aldrig leverede, så vinder du også sagen. I den forbindelse skal du bare være klar over, at det har betydning, hvis du først nu klager over produktet.
Jeg tror bare ikke, at du skal blande det sammen med spørgsmålet om den manglende underskrift.
Held og lykke med sagen.
Tror heller den manglende underskrift vil gøre den største forskel ifm. en eventuel sag. Men undrer mig over en sag fra 2007 dukker op nu...hvis vedkommende ikke har sendt rykkere før vil du stå lidt stærkere, da du jo så har en haft haft en formodning om en gensidig forståelse af et ophørt samarbejde.
Jeg hørr ikke noget før jeg får en regning fra ham lang tid efter at jeg har flyttet mit domæne til en anden udbyder. Og får samtidig at vide at det må jeg ikke i følge en kontrakt som ikke er lavet.
Nu er der også en det har været så sød at fortælle mig at det jeg skriver her inde bliver at finde på Google og det åbenbart ikke er så godt. Det var jo endelig det der var hele meningen så jeg kunne få et svar på om vores samfund virkeligt virker så dårligt. Men men der er kun en måde tilbage der er at sætte min tiltro til den dommer der kommer til at dømme denne sag