Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dropshipping site sælges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at sælge et dropshipping site med rigtig gode muligheder.

Siden sælger brudekjoler og har på trods af sin unge alder allerede tjent gode penge.

Siden har haft lidt over 200 besøg den første måned, og har ud af dette lavet 3 salg. Det har tilsammen givet et overskud i ren profit på 12.000,-

Siden virker ved at en kunde bestiller en brudekjole på siden. Bestillingen bliver sendt direkte til en systue i Kina der håndsyer kjolen efter kundens unikke mål.

Kjolen leveres direkte fra systue til kunden med DHL og der gives et tracking nummer. Som admin er din eneste opgave altså at formidle bestillingen fra kunde til systue.

Størstedelen af prisen på kjolerne er ren profit da prisen på arbejdskraft i Kina er ekstremt billig.

Der er ikke brugt en eneste krone på reklame, og alt trafik og alle kunder er skaffet udelukkende ved naturlig trafik fra Google.

prisindikation omkring 10-15.000,- eller største bud over.

Man kan undre sig over hvorfor siden sælges så billigt når der nu allerede er tjent næsten dette på første måned alene, men svaret er ret simpelt.

Siden er til at starte med ikke kostet meget at starte op, og føler derfor heller ikke jeg kan tage meget for den i et salg.

De første 3 salg skete i de første 2 uger efter lancering, og siden har måske haft nogen lidt bedre placering i Google end den var berettiget til. Siden er altså faldet tilbage til sin berettigede placering i Google, og der har ikke været nogen salg de sidste 2 uger. Der har dog været 2 kunder som har kontaktet mig med spørgsmål.

Som det største punkt er dog at jeg hverken har tiden, motivationen eller økonomien til at drive denne side videre, og mit eneste alternativ til et salg er at lade den stå passiv i et halvt års tid. Jeg ønsker ikke dette da jeg er lidt bange for at siden kan få et dårligt rygte som værende "den der side hvor man ikke kan købe eller få svar på email"

Til dig der smider lidt energi i linkbuilding og besvarelse af email er der dog er en rigtig god mulighed for at komme i gang som webshop ejer, eller at tjene lidt ekstra på siden.

Der er ikke nogen udgifter ud over hosting som er under 1000,- om året

Der er lavet søgemaskineoptimering på siden så du kun skal tænke på linkbuilding.

Der er pt kun lavet 1 link til siden fra amino, men den har på trods af dette flere førstepladser i Google på geografiske søgninger på små danske byer. Dette viser de store muligheder der er for at skabe en rigtig god side.

Du er velkommen til at kontakte mig direkte på info (snabela) brudekjolen.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)