Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til Rusland

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Denmark
Tilmeldt 28. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,

Jeg / Vi søger en eller flere som har kendskab til salg i Rusland, specialt i frugt og grønt sektor (grossist, supermarked, catering) 

Dem med seriøs interesse kan sende en PM 

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:30

Hejsa,

Jeg har erfaringer med forhandler salg i træindustrien til Rusland, Polen, Baltikum, Ungarn, Rumænien osv.

Hvad søger du spedifikt ? råd? ansatte? eller?

MVH

Michael Jensen

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:11

Hej

Jeg kan hjælpe dig, men er først lige blevet oprettet som bruger (p.g.a. dit indlæg) og ved ikke hvordan man sender en PM. Går ud fra det er en mail kun du kan se. Kan du sende en til mig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22

Hej.

Jeg har stadig kontakter i Sct. Pedersborg samt Moskva indenfor kødsektoren(fersk og frosset),

idet jeg har arbejdet i Rusland og Baltikum i en årrække.

Hvad søger du?

MvH

Peter

Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:56

Hej J.E.T.

Undertegnede har en russisk kammerat, som også er engelsktalende. Han har masser af kontakter samt et bredt kendskab til div. områder i Rusland/Östeuropa; er meget dygtig på IT og skulle bla.a. kunne oprette en russisk hjemmeside, som også kan generere salg.  

Mvh Elvin Höegh Poulsen

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 22:25

Hej JET,

Ville sende dig en PM, men du har desværre ikke åbnet den mulighed. Jeg har forbindelse til en, der arbejder med leverandører til flere russiske superparketkeder (O.K., Lenta, Karusel, Pjaterochka osv) Er du interesseret, så er du meget velkommen til at sende mig en mail: pilgrim.el@gmail.com eller PM.

Skriv venligst konkret om de varer, du kan levere og om max. mængde pr uge, som du kan levere.

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)