Hej Amino'er, Som overskriften siger, søger jeg en partner til et projekt som jeg længe har ville realisere. Jeg har ikke de tekniske kompetencer til at få dette op og stå, samt en for begrænset kapital til at ligge et stort engangsbeløb for programmering ved tredjepart. Derfor ønsker jeg at finde en partner som vil gå ind i dette projekt med en viden om at indtjeningen ligger forude, efter meget arbejde uden nogen kompensation. Da jeg tvivler på at nogen vil tage kontakt udfra at jeg skriver jeg har et projekt, vælger jeg her at ligge projektet til offentlig skue.
I mange af disse spil, kan man tilkøbe ting som enten gør spillet lettere at gennemføre eller som bevirker at man ikke behøver at bruge tid på at samle forskellige ting i spillet. Det jeg ønsker er at lave er en side der samler priser fra webshops, ligesom edbpriser.dk gør det med edbudstyr. Den hovedlige opgave vil være at programmere og vedligeholde - og jeg har tiltænkt et 50/50 partnerskab. Alt det bedste, |
lyder fedt.
jeg kan da hjælpe med at vedligeholde, men programmering og kapital kan jeg ikke klare