Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner til MMORPG currency sammenlignings side

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Som overskriften siger, søger jeg en partner til et projekt som jeg længe har ville realisere. Jeg har ikke de tekniske kompetencer til at få dette op og stå, samt en for begrænset kapital til at ligge et stort engangsbeløb for programmering ved tredjepart.

Derfor ønsker jeg at finde en partner som vil gå ind i dette projekt med en viden om at indtjeningen ligger forude, efter meget arbejde uden nogen kompensation.

Da jeg tvivler på at nogen vil tage kontakt udfra at jeg skriver jeg har et projekt, vælger jeg her at ligge projektet til offentlig skue.

MMORPG står for Massive Multiplayer Online Role Playing Game og er en fælles betegnelse for online multiplayer spil hvor man antager en eller anden form for rolle eller karakter og fører denne gennem spillet. Det mest kendte eksempel er nok World of Warcraft.

I mange af disse spil, kan man tilkøbe ting som enten gør spillet lettere at gennemføre eller som bevirker at man ikke behøver at bruge tid på at samle forskellige ting i spillet.
Det er blevet en kæmpe industri og der er derfor også rigtig mange webshops der tilbyder disse produkter og services.

Det jeg ønsker er at lave er en side der samler priser fra webshops, ligesom edbpriser.dk gør det med edbudstyr.
Der er kun 1 seriøs konkurrent på markedet som åbnede for 3 måneder siden.
Jeg har gået med min ide siden 2008 og føler at det er nu eller aldrig.

Jeg har lavet et udkast til siden, som kan ses HER og HER

Den hovedlige opgave vil være at programmere og vedligeholde - og jeg har tiltænkt et 50/50 partnerskab.
Kig på det, tyg på det og meld tilbage hvis det er noget der kunne interessere dig.

Alt det bedste,
Simon

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:04

lyder fedt.
jeg kan da hjælpe med at vedligeholde, men programmering og kapital kan jeg ikke klare 

.

Tilmeldt 7. Mar 10
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 16:13

Jonathan Hansen:

lyder fedt.
jeg kan da hjælpe med at vedligeholde, men programmering og kapital kan jeg ikke klare 

Tak!

Jeg vil forresten lige tilføje at jeg selv vil smide pengene til markedsføring, hvis nogen skulle være i tvivl :)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:18

skriv gerne PB hvis det har int.

.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:20

Er det kapital eller en programmør du leder efter....eller begge?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 7. Mar 10
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 16:28

Jacob Rohde:

Er det kapital eller en programmør du leder efter....eller begge?

Jeg betaler selv hele gildet, men somsagt ikke for programmeringen, da jeg hellere vil finde en partner og bruge pengene på markedsføring :)

Mvh
Simon

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 18:47

Det lyder som et interessant projekt med stort potentiale, hvis man tænker globalt. 

Højt ambitionsniveau, flid og så bare klø på! Jeg håber i kommer igang, hellere danskere på toppen - ikke racistisk ment, men rent professionelt ;)

Kunne godt tænke mig at vende tilbage om et halvt til et helt års tid og se hvad mulighederne er når i er etablerede - det asiatiske marked er en milliardindustri, det er jeg sikker på du allerede ved ;)

Med venlig hilsen

Michael Bruun-Larsen

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Tilmeldt 7. Mar 10
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 18:53

Michael Bruun-Larsen:

Det lyder som et interessant projekt med stort potentiale, hvis man tænker globalt. 

Højt ambitionsniveau, flid og så bare klø på! Jeg håber i kommer igang, hellere danskere på toppen - ikke racistisk ment, men rent professionelt ;)

Kunne godt tænke mig at vende tilbage om et halvt til et helt års tid og se hvad mulighederne er når i er etablerede - det asiatiske marked er en milliardindustri, det er jeg sikker på du allerede ved ;)

Med venlig hilsen

Michael Bruun-Larsen

Tak for det positive svar :)

Det er nemlig en milliardindustri og så utrolig utappet - Nu håber jeg bare ikke at vi ser 10 sider om 3 måneder fra folk der lige faldt over dette topic.

Men jeg håber at du vender tilbage om et halvt år og siden dermed er realiseret :D

Mvh,
Simon

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:22

Simon Thomassen:
Jeg betaler selv hele gildet, men somsagt ikke for programmeringen, da jeg hellere vil finde en partner og bruge pengene på markedsføring :)

Alt efter valg af programmør og system, så burde det være en overkomlig opgave at lave sådan et. Jeg regner med at du kigger efter de forskellige sites der sælger gold for at se deres priser.

Du skal nok også have fat i en grafiker der kan fange det univers for at lave et godt design til dig.

Men ideen er faktisk god :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 23:49

Det er en jungle med de gold-sellers, det vil blive ekstremt svært at få troværdig information, fordi priserne ændres flere gange dagligt, "delivery-time" er ekstrem forskellig fra gang til gang (selv på samme servere) og du vil blive spammet med fake customer reviews. (Men alt det ved du sikkert godt :))

Er der derudover ikke allerede en masse af de sites?: http://www.google.dk/search?hl=&q=wow+gold+best+prices+compare&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGGL_daDK316DK317&ie=UTF-8

Men ellers god ide hvis du kan lave et troværdigt site - du skal måske have fat i det asiatiske marked hvis der virkeligt skal være kunder i butikken?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)