Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner til MMORPG currency sammenlignings side

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob R:

Det er en jungle med de gold-sellers, det vil blive ekstremt svært at få troværdig information, fordi priserne ændres flere gange dagligt, "delivery-time" er ekstrem forskellig fra gang til gang (selv på samme servere) og du vil blive spammet med fake customer reviews. (Men alt det ved du sikkert godt :))

Er der derudover ikke allerede en masse af de sites?: http://www.google.dk/search?hl=&q=wow+gold+best+prices+compare&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGGL_daDK316DK317&ie=UTF-8

Men ellers god ide hvis du kan lave et troværdigt site - du skal måske have fat i det asiatiske marked hvis der virkeligt skal være kunder i butikken?

Hej Jacob.

Det er nemlig en jungle uden lige og det er lige præcis derfor at der er marked for en side der samler op på det hele.

Mht informationerne på f.eks priser og leveringstid, bliver man nød til bare at vise det som det pågældende site skriver. Hvis det så ikke passer, vil det afspejle sig i rating eller reviews.
Priserne skal selvfølgelig opdateres så ofte som muligt - Og det har jeg allerede fundet en løsning på.

Der er som jeg skriver kun 1 seriøs konkurrent, resten er lige til at smide over højre skulder.

Jeg mener bestemt også at man skal have fat i det asiatiske marked. Til at starte med vil vi dog fokusere på Europa og USA.

Mvh,
Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:41

Hej Simon,

Synes det lyder som et rigtig spændende projekt! Håber du får det realiseret.

Hvis du ikke finde én herinde, så prøv at smid et opslag op ude på ITU, 2300 kbh c. Der er helt sikkert nogle der er friske.. (Bor du ikke i kbh, så et universitet lignende).

Held og lykke :)

/Kristoffer

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 14:46

Mr. Chris:

Hej Simon,

Synes det lyder som et rigtig spændende projekt! Håber du får det realiseret.

Hvis du ikke finde én herinde, så prøv at smid et opslag op ude på ITU, 2300 kbh c. Der er helt sikkert nogle der er friske.. (Bor du ikke i kbh, så et universitet lignende).

Held og lykke :)

/Kristoffer

Tak for foreslaget! Jeg er dog allerede blevet kontaktet af et par personer som er interesseret, men jeg vil da helt sikkert tage dit råd til mig og bruge det i fremtiden.

Alt det bedste,
Simon

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)