Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rig mulighed for mersalg med ny rabatkode database!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har netop oprettet HuskRabatten.dk, som er en database over rabatkoder til forskellige webshops. Hjemmesiden er kun i beta, men det allerede nu muligt for dig at oprette en bruger (kræver kun brugernavn og mail) og indsende en rabatkode til din webshop

Jeg er sikker på at hjemmesiden bliver en succes og dermed får mange besøgende, da den differentiere sig ved:

• at være enkel i sin opbygning
  • at være nem og brugervenlig
  • at have artikler med sparetips
  • ikke at indeholde ret meget reklame
  • koder, der ikke virker, fjernes

Derfor vil det være oplagt for dig, at indsende en rabatkode til din webshop! Vær med fra starten. Indsend en rabatkode nu!

Jeg vil markedsføre hjemmesiden aggressivt på Facebook og andre steder på nettet. Ligeledes vil jeg sørge for at hjemmesiden bliver godt søgemaskineoptimeret mv. 

Du får altså:

• Reklame for din webshop, da den bliver listet
  • Et link til din webshop (Så bliver Google glad)
  • Flere besøgende
  • Mere salg!

Indsend din rabatkode nu eller skriv til Kontakt@HuskRabatten.dk for mere information og hjælp til oprettelse.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 23:27

Det koster selvfølgelig intet at indsende en kupon.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 23:44

Flot site. Er det et side projekt eller er det noget du har planer om at allokere mange ressourcer til fremadrettet?

Mvh
PLI | Affugter

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 09:02

Hej

Det er et side projekt, men jeg har høje forventninger til det alligevel og har tænkt mig at gøre noget ud af siden. Jeg håber på 200 webshops inden marts og mellem 500-1000 inden for et år. Når først de første 200 webshops er på siden, tror jeg at resten kommer ligesåstille af sig selv ;) 

Siden er både til gavn for virksomhederne og forbrugerne, så jeg ser helt klart muligheder i den. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:14

Kasper Bengtson:

Hej

Det er et side projekt, men jeg har høje forventninger til det alligevel og har tænkt mig at gøre noget ud af siden. Jeg håber på 200 webshops inden marts og mellem 500-1000 inden for et år. Når først de første 200 webshops er på siden, tror jeg at resten kommer ligesåstille af sig selv ;) 

Siden er både til gavn for virksomhederne og forbrugerne, så jeg ser helt klart muligheder i den. 

Lækker projekt.

Hvad med om du havde en mulighed for at folk der kender rabatkoder indsender dem, eller er det kun shops der selv kan oprette?

Køb ren argan olie her

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 19:58

Rigtig god side - og rigtig god ide at bringe det til danmark.

Jeg har brugt ligende sider meget når jeg har handlet i udlandet, og har tit været udslagsgivende for hvor jeg har handlet.

Så snart min nye webshop er færdig om et par dage vil jeg tilmelde mig din side :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)