Jeg har netop oprettet HuskRabatten.dk, som er en database over rabatkoder til forskellige webshops. Hjemmesiden er kun i beta, men det allerede nu muligt for dig at oprette en bruger (kræver kun brugernavn og mail) og indsende en rabatkode til din webshop.
Jeg er sikker på at hjemmesiden bliver en succes og dermed får mange besøgende, da den differentiere sig ved:
at være enkel i sin opbygning
at være nem og brugervenlig
at have artikler med sparetips
ikke at indeholde ret meget reklame
koder, der ikke virker, fjernes
Derfor vil det være oplagt for dig, at indsende en rabatkode til din webshop! Vær med fra starten. Indsend en rabatkode nu!
Jeg vil markedsføre hjemmesiden aggressivt på Facebook og andre steder på nettet. Ligeledes vil jeg sørge for at hjemmesiden bliver godt søgemaskineoptimeret mv.
Det er et side projekt, men jeg har høje forventninger til det alligevel og har tænkt mig at gøre noget ud af siden. Jeg håber på 200 webshops inden marts og mellem 500-1000 inden for et år. Når først de første 200 webshops er på siden, tror jeg at resten kommer ligesåstille af sig selv ;)
Siden er både til gavn for virksomhederne og forbrugerne, så jeg ser helt klart muligheder i den.
Det er et side projekt, men jeg har høje forventninger til det alligevel og har tænkt mig at gøre noget ud af siden. Jeg håber på 200 webshops inden marts og mellem 500-1000 inden for et år. Når først de første 200 webshops er på siden, tror jeg at resten kommer ligesåstille af sig selv ;)
Siden er både til gavn for virksomhederne og forbrugerne, så jeg ser helt klart muligheder i den.
Lækker projekt.
Hvad med om du havde en mulighed for at folk der kender rabatkoder indsender dem, eller er det kun shops der selv kan oprette?