Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en super programør til applikationer , er du vores Partner??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Da vi har en super ide til en applikation, men vi har ikke evnerne til at programere og kode den.

Derfor søger vi en MEGET dygtig programør til at komme med i firmaet, det er vigtigt du ved hvad du laver.

Mig og min anden partner har været selvstændig de sidste mange år, og har erfaring inde for salg og markedsføring.

Ideen vi har her, vil jeg på inden mulig måde råbe her i dette forum, da det er en meget stor og worldwide forretnings ide.

Har du lyst til at blive en del af et nyt firma, som har kæmpe muligheder så skriv til mig privat, og vi vil gå meget mere i dybden.

ser frem til at høre fra nogle

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:58

Du mangler som minimum at angive:

1: Betaler i loen?

2: Hvilke type applikation er der tale om. Er det en applikation til Windows/MacOs/Linux. Er det til mobil telefoner eller er det et website?

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 17. Sep 10
Skrevet kl. 13:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

det er til mobil.

Programøren skal ikke smide en eneste krone, kun sit talent.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:20

Hej Jesper får programmøren nogle penge ud af sit slid (altså inden applikationen er færdig) tror jeg det var der blev ment.

Tilmeldt 11. Nov 06
Skrevet kl. 15:25

Jesper-Unit-Card:

det er til mobil.

Programøren skal ikke smide en eneste krone, kun sit talent.

Hvilke mobil telefoner? Og du svarede aldrig paa om der blev udbetalt loen, saa det gaar jeg udfra at der ikke goer.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 06:37

PHP applikationer så kan jeg hjælpe bare i har færdige projekt beskrivelser som er til at arbejde med.

Du kan kontakte mig på mcj@loxinfo.co.th eller ringe til mig på +45 3695 0399

Hilsen

Michael Jacobsen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:43

Så udvikleren skal arbejde gratis på jeres idéer i håb om at det på et tidspunkt kommer penge fra jeres idéer og hans slid?

Ellers tak. Den skal sælges meget bedre. Husk at os med talentet også selv får masser af gode idéer, og skal man sidde og knokle på noget man ikke får penge for, så foretrækker jeg at det er en af mine egne.

Tilmeldt 17. Sep 10
Skrevet kl. 18:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

altså hvem har sagt at han ikke få penge ud af det, det har jeg ikke hvertfald ikke, og hvis man ikke er intereseret, kan man blot lade være med at svare i tråden. I spilder ihvertfald min tid med ligegyldig antagelser, som intet har med sagen at gøre.

Tilmeldt 11. Nov 06
Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper-Unit-Card:

altså hvem har sagt at han ikke få penge ud af det, det har jeg ikke hvertfald ikke, og hvis man ikke er intereseret, kan man blot lade være med at svare i tråden. I spilder ihvertfald min tid med ligegyldig antagelser, som intet har med sagen at gøre.

Hvad saa med at svare, saa folk ikke behoever at lave de antagelser?

Du har stadig ikke svaret paa om i udbetaler loen.

Og du har stadig ikke paa nogle maade beskrivet hvem i er, hvad i har taenkt jeg at bidrage med og hvike kvalifikationer i har som goer dette muligt. Saa lad os tage det fra en ende af:

Foerst og vigtist: Du har aldrig svaret paa hvilke (type) mobil telefon det skal udvikles til. Dette er i sig selv et vitalt spoergsmaal, da de fleste udviklere kun udvikler til en type mobil telefon.

Og hvem skal lave grafikken?

Og Hvem skal vaere ansvarlig for test, markedesfoering og support? Har du/i penge,resourcer og erfaring til at staa for det?

Husk i nok leder efter folk som tjaener >500kr/timen saa hvis de skal laegge de mere end 100 timer som nok er noedvendige, vil man gerne have en ide om du/i faktisk er kvalifecerede til at lave jeres del af arbejdet.

Min antagelse lige nu er at du absolut ingen erfaring har inden for udvikling/drift/support af software, og at din ide lige nu bestaar af ca en halv sides tekst, som slet beskriver alle de problem-stillinger som skal loeses foer softwaren er klar. Og hvis det passer finder du ikke en kvalificeret udvikler til at lave din app. Og indroemmet: Min antagelse er maaske helt forkert, og maaske har du faktisk overvejet alle disse problemer. Men der er indet i dine indlaeg der antyder dette.

Saa det spoergsmaal du mangler at besvaere er: Hvad skal faa en udvikler som mig, til at arbejder for dig i stedet for at tage et velbetalte konsulent job?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)