altså hvem har sagt at han ikke få penge ud af det, det har jeg ikke hvertfald ikke, og hvis man ikke er intereseret, kan man blot lade være med at svare i tråden. I spilder ihvertfald min tid med ligegyldig antagelser, som intet har med sagen at gøre.
Hvad saa med at svare, saa folk ikke behoever at lave de antagelser?
Du har stadig ikke svaret paa om i udbetaler loen.
Og du har stadig ikke paa nogle maade beskrivet hvem i er, hvad i har taenkt jeg at bidrage med og hvike kvalifikationer i har som goer dette muligt. Saa lad os tage det fra en ende af:
Foerst og vigtist: Du har aldrig svaret paa hvilke (type) mobil telefon det skal udvikles til. Dette er i sig selv et vitalt spoergsmaal, da de fleste udviklere kun udvikler til en type mobil telefon.
Og hvem skal lave grafikken?
Og Hvem skal vaere ansvarlig for test, markedesfoering og support? Har du/i penge,resourcer og erfaring til at staa for det?
Husk i nok leder efter folk som tjaener >500kr/timen saa hvis de skal laegge de mere end 100 timer som nok er noedvendige, vil man gerne have en ide om du/i faktisk er kvalifecerede til at lave jeres del af arbejdet.
Min antagelse lige nu er at du absolut ingen erfaring har inden for udvikling/drift/support af software, og at din ide lige nu bestaar af ca en halv sides tekst, som slet beskriver alle de problem-stillinger som skal loeses foer softwaren er klar. Og hvis det passer finder du ikke en kvalificeret udvikler til at lave din app. Og indroemmet: Min antagelse er maaske helt forkert, og maaske har du faktisk overvejet alle disse problemer. Men der er indet i dine indlaeg der antyder dette.
Saa det spoergsmaal du mangler at besvaere er: Hvad skal faa en udvikler som mig, til at arbejder for dig i stedet for at tage et velbetalte konsulent job?