Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frivillige søges til et samarbejde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej unge helte

Jeg hedder Alexander Øster og er 14 år. Jeg interesserer mig meget for gadgets og elektronik og jeg har derfor min egen side, hvor jeg skriver om det overstående. Du kan finde min hjemmesidewww.GadgetTjek.dk. Jeg har nu skrevet omkring 30 indlæg og det går den rigtige vej for siden.

Her er det i kommer ind i billedet. For jeg søger nogle frivillige unge, der også interesserer sig for gadgets og elektronik så meget at de har lyst til at skrive om det.

Jeg bruger wordpress, som fungerer rigtig godt.

Er i interesserede? Så skriv venligst en postbesked eller svar i tråden.

Alexander Øster - GadgetTjek.dk

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 19:08

Skriver lige et svar, for at få tråden til at blive synlig igen :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 21:50

Hej Alexander,

Jeg skriver ikke til dig for at blive partner men for at fortælle dig om min opfattelse af siden.

Umiddelbart flot desing, du holder siden meget "Stilet" og du virker velformuleret i de indlæg jeg har læst .

Når dette er sagt så kunne din side ligeså godt hedde "Applenews.dk", Syntes det er rigtigt ærgeligt at du fokuserer SÅ meget på Iphone, Ipad, Itunes Apple s side osv..

Så Hvis siden skulle være en jeg ville kigge på engang imellem skulle du andmelde flere forskellige produkter, Det kunne være en robotstøvsuger, eller et ur med spy cam .. Bar du hele tiden skriver om det nyeste nye så ville du holde på mig som læser, men jeg er slet ikke med på æble bølgen :)

Håber du kunne bruge mit svar selvom det ikke var hvad du søgte i første omgang .

Mvh Michal Johansen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)