Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediegrafiker søger elevplads i Aalborg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Som i kan se i overskriften, så søger jeg en elevplads som mediegrafiker i Aalborg.

Jeg har på nuværende tidspunkt ikke en hjemmeside, men vedlægger link til ansøgning:

http://issuu.com/larspoulsen/docs/ansoeging?viewMode=presentation

Hvis i ønsker yderligere oplysning, eller uddybning af ansøgningen, er i velkommen til at kontakt mig på min mail lars.sortkjaer(a)jubii.dk - udskift (a) med @.

Håber meget at høre fra jer.

Venlig hilsen

Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 12:22

Er der virkelig ingen der har noget at byde ind med?

Fra 2820
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:10

Hej Lars

Kan se det et stykke tid siden du har skrevet dit indlæg men jeg kan heller ikke hjælpe dig med en praktik plads men jeg ville høre om du evt ville skabe noget andet til dit CV?

Jeg står og mangler en til at udvikle en flyer til min virksomhed, da vi nyopstartet er økonomien ikke til at betale en færdig grafiker men da jeg så dit indlæg tænkte jeg vi måske alligvel ville kunne få gavn af hinanden.

Så hvis du ville være interresseret i en god referance til dit cv, så jeg åben for at få udviklet en flyer som vi vil bruge til markedsføring i fremtiden..

Men det jo selvf. kun hvis du ser det rellevant.:)

så skriv endlig og jeg kan forklare dig nærmer..

Mvh Sisse

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 10:25

Hej Sisse

Jeg vil hellere end gerne hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte mig på min mail - lars.sortkjaer@jubii.dk så kan vi tage den derover.

Vh

Lars

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)