Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OBS OBS OBS Søger akut HJÆLP til programmering i SAS.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en person med kendskab til SAS. Jeg mangler hjælp til en relativ lille opgave, som for en SAS bruger må kategoriseres som let. Jeg er desperat, hvorfor jeg må siges at være så fleksibel som nogensinde.

Nævn en pris og sted og jeg kommer.

For en person som er bruger i SAS er dette en måde at tjene nemme penge, samtidig med at du vil redde min jul:)

Mvh. Tia

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:58

Hej Tia,

Dette vil vi meget gerne hjælpe med. Du er meget velkommen til, at sende en nærmere beskrivelse af opgaven.

De bedste hilsner

Morten Dal

Tilmeldt 24. Nov 10
Skrevet kl. 09:36

Hej Morten. Gider du ringe hurtigt muligt, så tager vi lige en snak om opgaven inden vi aftaler nærmere. 61307246

Tilmeldt 24. Nov 10
Skrevet kl. 09:57

Hej Morten.

Er ny på Amino, så havde ikke set din besked igår, selvom jeg synes jeg tjekkede hele tiden. Jeg håber virkelig du/i stadig vil hjælpe.

Mvh.

Tia

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 10:11

Hej igen,

Vi vil gerne hjælpe dig! Er du at træffe i morgen eftermiddag omkring kl. 14.00?

Dbh,

Morten Dal

Tilmeldt 24. Nov 10
Skrevet kl. 10:22

Ja det er jeg. Jeg har bare en deadline som skal overholdes, så hvis du kan undvære bare fem min, så kunne vi lige aftale nærmere, og om i har mulighed for at hjælpe mig. 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 11:21

Hej Tia

Jeg har bemærket Morten Dal stort set byder på alle opgaver her på Amino så håber at han kan løse dit problem.

hvis ikke så gav en hurtig google søgning på 'SAS freelance konsulent' en lang række emner; her er blot en af dem:

SAS Peter

Det er så personer der har fokus på SAS og ikke så meget andet, måske det kunne være en ide at kontakte dem. Hvis opgaven ikke er så stor, så kan nu nok få det løst for en beskeden sum. De fleste kan løse opgaven remote.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 24. Nov 10
Skrevet kl. 11:45

Hej Morten.

Jeg væbner mig med tålmodighed og venter spændt på svar fra dig. Er du ikke sød at skrive til min mobil i stedet. Jeg logger af om fem min.

Dbh

Tia

Tilmeldt 24. Nov 10
Skrevet kl. 15:00

Hej Peter,

tusinde tak skal du have. Det tjekker jeg lige ud:)

Mvh

Tia

Du kender ikke tilfældigvis en i omgangskredsen som ville kunne hjælpe? - Er ude med snøren kan du nok høre:)

Tilmeldt 24. Nov 10
Skrevet kl. 15:01

Undskyld Peter var SAS manden - Søren:)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)