Jeg er ny startede sælger som i øjeblikket skal have skabt sit ejet kunde portfolio. og det jeg vil hører er om der nogle der har forslag til et program eller system der nemt og enkelt kan holde styr på hvilket kunde der er blevet kontakte og hvilket man skal til at have kontakt til ?
Der udover vil jeg hører om der er nogle der har erfaring med at få større virksomheder i hus og har nogle gode værktøjer de vil dele, tråde eller websider..?
Jeg har i dag købt adgang til navne og numre der giver overblik og de forskellige brancher jeg gerne vil have fat i hvilket der var en anden bruger her inde der anbefalede til mig :-). derudover har jeg skrevet et salgsbrev er der flere ting der kunne tages højde for ??
Salg er egentligt meget nemt, du skal bare have det produkt som kunden har behov for netop når du kontakter kunden, og så naturligvis til den rette pris.
Når de tre simple kriterier er opfyldt er der ingen grænse for hvor meget du kan sælge..
Jeg kan varmt anbefale dig et crmsystem til at holde styr på dine kontakter og opfølgninger.
Men nu har du slet ikke nævnt noget om hvad det er du vil sælge?
Mange tak for dit meget hurtige svar :) jamen det jeg skal sælge er et fotograf studie, hvor jeg skal skaffe dem møderne og afholde dem. og de har i forvejen en masse materiale de kan fremvise. så jeg gået i gang med at udvælge hvilket kunder jeg gerne vil have. og prøver i øjeblikket på bedst mulig måde at skabe overblik, struktur og udarbejde nye værktøjer der er nemt overskuelige. så jeg virke så vel forberedt som mulig når jeg tager fat i kunden :)
Man skal altid målrette sin kommunikation Så virker den bedst. :-)
Jeg har aldrig selv troet på salgsbreve..papir sælger ikke- det gør mennesker. Jeg vil foreslå at du arbejder mere strategisk udfra segmenterede målgrupper og behov..