Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Facebook App

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback på Facebook applikation

Så har jeg lanceret den nye version af min Facebook Applikation her i dag.

Formålet med denne applikation er at øge konverteringen på Facecbook sider, som benytter applikationen.

Ved at give folk mulighed for tracking, split-testing og automatiseret data/produkt visningen på deres landing-page på Facebook, er det muligt at optimere Facebook siden til mersalg og bedre kundeforhold.

Tracking på Facebook

-          Hvad synes du om mulighederne i denne applikation?

-          Hvad kan forbedres?

-          Har du nogen idéer til videreudvikling?

Se mere her:
http://www.better-web.dk/social-media-marketing/app-produktvis.html
Administration:
http://www.better-web.dk/login/app-produktvis.php?s=tracking
Applikationen i funktion:
http://www.facebook.com/smykkeronline

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:29

Er der virkelig ingen der har holdninger, idéer eller noget feedback til applikationen?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:42

kunne ikke finde nogle andre referencer end den ene du linker angående ny facebook side ved jeg ikke hvordan min side kommer til at se ud referencer, smykke online kunne jeg ikke se noget jeg ikke selv kunne lave .

bliver der også lavet mere for denne pris 850 kr altså markedsføre du facebook siden med nogle grund ting ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:01

Mikael christiansen:

kunne ikke finde nogle andre referencer end den ene du linker angående ny facebook side ved jeg ikke hvordan min side kommer til at se ud referencer.

Jeg sidder netop i disse dage og er ved at indsamle reference udtalelser fra kunder som har købt applikationen, så du kan jo kigge ind igen om noget tid og se flere Facebook sider med denne app, og hvad de synes om det :)

Mikael christiansen:

smykke online kunne jeg ikke se noget jeg ikke selv kunne lave .

Nu ved jeg ikke hvad du "kan lave" - men de fleste har ikke de programmeringsmæssige evner til at lave ting som:

Automatiserede produkt visninger
Automatisk opdatering af produktvisningen på Facebook når man eksempelvis opretter et nyt produkt på ens webshop. Smykker-Online har for eksempelvis valgt at få vist de 20 nyeste produkter vist på Facebook. Det vil altså sige at navn, pris, beskrivelse og et flot skalleret billede magen til det på shoppen, automatisk bliver vist på Facebook uden at Smykker-Online skal sidde og bruge tid på at "lægge dem ind" på Facebook med videre - de bliver helt automatiseret vist & sorteret efter den enkeltes behov.

Facebook Tracking
Hvis du kan lave tracking af din Facebook side er det jo helt fint. Problemet er jo bare at de fleste ikke kan se hvor godt deres landing-page virker, så for dem er denne applikation virkelig oplagt.
Her er et eksempel på tracking over Facebook

Split-testing på Facebook
Mange bruger split-tests på deres hjemmeside for at finde ud af hvad der virker bedst. Her har man mulighed for at opsætte sin egen test og se hvad der virker bedst. Hvis man eksempelvis vil vide om folk klikker på grønne knapper mere end på blå knapper, så har man altså redskaberne til at finde ud af det med denne applikation

Mikael christiansen:

bliver der også lavet mere for denne pris 850 kr altså markedsføre du facebook siden med nogle grund ting ?

Jeg ved ikke hvor du får de 850 kr fra.
Gold versionen koster en engangspris på 499,-
&
Diamond versionen koster en månedlig pris på 125,-

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:45

Hej Mikael.

Hvis du har nogle alternativer til at få mere salg ud af sin Facebook side end det her, så vil jeg da  gerne se din Facebook side for inspiration. Send gerne et link til din Facebook side tak Smile

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:52

Du må faktisk godt skrive linket her :)
Det er kun interessant at se alternativer, så jeg kan videreudvikle på produktet. Mange tak på forhånd hvis du har noget konkret at byde ind med.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:24

Vis den anonyme profil ønsker svar skriv mere i profil der er desuden ikke mange indlæg fra profilen

Angående design mine ønsker kan ikke se det lavet, hvor der noget jeg ikke kan lave , du skrev dog webshops produkter vises automatisk dette ved jeg om  ikke kan gøre , den havde facebook lukket ved ikke om jeg brudte nogle regler med lavet selv et billedet på forsiden som er på din nuværende .

Derved kan ikke se du kan lave mere end jeg kan, med kunne være du kunne lave det endnu mere unikt end smyk online ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:25

Mikael christiansen:

Derved kan ikke se du kan lave mere end jeg kan, med kunne være du kunne lave det endnu mere unikt end smyk online ?

Jeg må indrømme at du forvirre midt lidt. Man har alle muligheder for at lave den enkelte side unik. Man kan tilføje eget HTML, CSS & FBML, hvilket vil sige at du kan få det som du vil have det, hvilket er en mulighed for at få det unikt.

Dertil er der rigelige muligheder for at designe sin datavisning, hvis man er "bange for at ligne de andre". Du kan jo tage et kig på administrationen og se hvor nemt det er at ændre farver, størrelser, antal, sorteringsmuligheder med mere:
http://www.better-web.dk/login/app-produktvis.php?s=design&split=standard

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)