Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der foredrag på nettet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Findes der en hjemmeside, hvor man kan se foredrag?

Michael

Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:33

Hej Michael

Tænker du på danske eller internationale? Hvis danske, så kan jeg ikke lige komme på nogle. Af internationale er der nogle stykker. Ellers kan man sikkert et pænt antal på YouTube.

Er det noget i stil med denne, du mener http://www.lecturefox.com/ ?

Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA.
www.bluebits.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:38

Både og.

Foredragsholdere er vel interessert i at så mange mennesker som muligt ser deres foredrag. Derfor tænkte jeg, om der findes en fælles side for forskellige foredragsholdere - både de kendte og mindre kendte og om de bliver streamet, mens de bliver afholdt.

Michael

Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Skrevet kl. 12:48

Indkøberen/Fokus:

Derfor tænkte jeg, om der findes en fælles side for forskellige foredragsholdere - både de kendte og mindre kendte og om de bliver streamet, mens de bliver afholdt.

Michael

Som sagt kender jeg ikke til deciderede sider, hvor du kan gå ind og vælge mellem en lang række foredrag baseret på interesse, men jeg ved, at er er mange, der tilbyder servicen live streaming. F.eks. http://www.webstream.dk/live-streaming

Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA.
www.bluebits.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:00

Takker, Nicolai. Synes bare, at det er underligt, hvis ikek der findes en side for foredrag mod betaling. Jeg ville da gerne betale et beskedent beløb for et godt foredrag og er der nok, der vil det, er det vel en god forretning. Desuden kan det være en appetitvækker til at se dem live. Måske de hellere vil sælge en video eller har klip liggende på egen hjemmeside.

Michael

Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Skrevet kl. 13:08

Indkøberen/Fokus:

Takker, Nicolai. Synes bare, at det er underligt, hvis ikek der findes en side for foredrag mod betaling. Jeg ville da gerne betale et beskedent beløb for et godt foredrag og er der nok, der vil det, er det vel en god forretning. Desuden kan det være en appetitvækker til at se dem live. Måske de hellere vil sælge en video eller har klip liggende på egen hjemmeside.

Michael

Når vi taler programmering, database, design osv., så er Lynda.com en ret stor spiller. Det er ikke live streaming af foredrag, som du mener det, men helt sikkert en god løsning. De kører med små appetizere på deres egen hjemmeside og YouTube og du kan så efterfølgende købe dig et abonnement til flere timers læring. Et glimrende koncept, hvis du spørger mig.

www.bluebits.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 13:14

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)