Hej Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad du synes om vores hjemmeside. Jeg vil ikke fortælle noget om hvad den omhandler da jeg ønsker din helt ærlige mening om hvordan du oplever hjemmeside når du besøger den første gang. Hvis du synes den er grim og dårlig så skriv det, vi har brug for at få at vide hvordan førstehånds indtrykket er. Har du forslag til hvad virker og især hvad ikke gør så vil jeg også meget gerne vide det. Nå men siden er www.myartspace.dk Ser frem til at høre din mening. |
Hejsa,
Jeg tog lige et hurtigt kig på din side. Mine første tanker var: Hvad er det her? Hvad kan jeg få her? Hvor skal jeg starte?
Der sker godt nok mange ting på forsiden. For mange til min smag. Jeg blev helt rund på gulvet.
På Min skærm kunne jeg ude til højre ane noget, som hed "Lyd.... " og se starten af noget grafik. Jeg kunne scrolle derud. Jeg foretrækker at kunne se HELE sidebredden.
Jeg er heller ikke sikker på, hvad formålet med hjemmesiden egentlig er: Er det et udstillingsmedie for kunstnere? eller er det stedet hvor du lærer mere om at tegne og male? Eller er det en blanding af disse? Eller noget helt fjerde? (Jeg fandt et link, som forklarede mig om baggrunden - men budskabet strømmede mig ikke i møde :"Hvad får du ud af at være på denne side"
Når det er sagt, så kan jeg forestille mig, at personer i din målgruppe har væsentligt nemmere ved at finde rundt end jeg.
Mit bud er, at du skærer i indholdet på forsiden. Hvad er NEED-TO-HAVE og hvad er nice-to-have. Hvis det ikke har en vigtig funktion, så væk med det. Flyt det evt. til en side, hvor det er NEED-TO-HAVE.
I hvert fald ønskes du held og lykke med dit projekt.
Venlig hilsen
Bjørn Johansen