Sådan
forbedre du din Facebook side Gold-versionen af Professional Landing-Page, koster kun en engangspris på 499,- Se mere om applikationen her |
Det er klart at idéer og forslag til videreudvikling er yderst velkommende :-)
Sådan
forbedre du din Facebook side Gold-versionen af Professional Landing-Page, koster kun en engangspris på 499,- Se mere om applikationen her |
Det er klart at idéer og forslag til videreudvikling er yderst velkommende :-) |
Hej Patrick, Hvori ligger dit tilbud, når nu du poster i Jeg har et godt tilbud til dig!? |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Savner stadig at du kan hente nyeste varer uden xml fil :·) Men det er måske en umulig ting? |
Jo da! |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg skal jo have dine produkt-data et sted fra. Hvis din side er i PHP er min pris endnu en gang 799,- for at lave et feed som du ønsker det. Derudover overvejer jeg også at gøre det muligt at benytte JSON-feeds også, så det hele ikke er afhængigt af XML. Det kommer lidt an på efterspørgslen. Og glædelig første advent endnu en gang :-) |