Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt autohjælpsfirma vinder retten til eftertragtet domæne

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 10:19

Tillykke med det Torbjørn - Der er nok en der ærgrer sig over at han ikke tog imod tilbuddet fra Falck :D

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 16:10

Er faktisk overrasket over at man skal afgive domainet til den som klager. Ikke at jeg synes det er negativt, men troede blot at man så havde første ret på domainet.

Nå men anyway tillykke med det! Kan se at konkurrencen på google er hård inden for vejhjælp, autohjælp så det kan måske give et fortrin til jer, med det nye navn

Med venlig hilsen

Lars Jensen

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:35

Ja, tillykke med en sejr.

Den sag var vel også en klassisk eksempel på hvordan det bør gå i sådan tilfælde.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 19:56

Hej

Vores største glæde er selvfølgelig at vi fik retten til domænet foran et par andre mindre aktører på markedet Cool

Når det er sagt, så bør folk altså ikke henvende sig uopfordret per mail, vi bliver jo nærmest tæppebombet med uopfordret mails om tilbud med det ene og det andet.

Hvis man vil leve af at sælge domænenavne burde man nok lave en hjemmeside på domænet og så derefter se om der kommer henvendelser fra folk der gerne vil købe.

Jeg kender ikke bøden for brud på markedesføringsloven, men det er sikkert ikke billigt. men manden er mig bekendt heller ikke anmeldt for dette.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:05

sletter da alle domænerne er fjernet

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 20:11

Hej

Hermed rettet ind, det var faktisk det modsatte der var meningen.
 Jeg er nødt til at pointere at det er glæden ved at "vinde" lidt over de 2 største aktører på markedet for autohjælp der skulle deles.

Ang beredskabsinfo, står der at gengivelse med tydelig kildeangivelse er tilladt, så ja der mener jeg at jeg er på sikker grund.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:57

Hej Torbjørn,

Tillykke med sejren. Skype-Smile

Det fra beredskabsinfo kopierede materiale er dog fjernet, da det var gengivet i strid med reglerne om ophavsret.
Der er dog linket til artiklen, så man stadig kan se teksten på dens oprindelige placering.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 08:08

Hej

Vil du for ikke at skabe yderligere forvirring omkring ophavsretten kommentere følgende sætning fra beredskabinfo's hjemmeside :

Det redaktionelle materiale kan dog citeres med tydelig kildeangivelse uden forudgående indhentning af tilladelse.

og så et link:

http://www.beredskabsinfo.dk/ophavsret

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:28

Jo, det kan jeg godt kommentere på.

Den kopierede tekst var ikke gengivet som et citat. Der var direkte kopieret en relativt stor del af artiklen. Du linker i samme indlæg til dit firma, hvilket på siges at være kommerciel brug.
Amino har ikke til min viden fået tilladelse til at kopiere teksten, og da Amino er ansvarlig for brug af kopierede tekster på amino.dk, er den kopierede tekst nu fjernet.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)