Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er ekspertblog en del af PLUS

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Får man automatisk adgang til at skrive ekspertblogs med et PLUS-medlemskab ?

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej,

Det er kun eksperter og venner af Thorborg, som får en ekspertblog

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:54

For at få en ekspertblog, skal man være hammer god noget der kan hjælpe iværksættere og dertil være god til at skrive. At være venner med mig hjælper intet...

Dbh Martin

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 16:07

Hvordan fungerer det så helt nøjagtigt..?

Skal man sende et slags CV for at opnå at blive ekspertblogger? Eller er det Amino selv der holder en finger på pulsen og holder øje med hvad der bevæger sig der ude og dermed tilbyder nogle brugere at blive ekspertblogger..?

/ Mikkel

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Schmidt:

Skal man sende et slags CV for at opnå at blive ekspertblogger? Eller er det Amino selv der holder en finger på pulsen og holder øje med hvad der bevæger sig der ude og dermed tilbyder nogle brugere at blive ekspertblogger..?

/ Mikkel

Bliv god til en ting og vær behjælpelig.

Start med at blog alm. og når du kan fremvise kvalitetblogs, så kan du kontakte Thorborg.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:51

Mikkel Schmidt:

Vær aktiv i debatten, og hjælp indenfor dit kerneområde, så kontakter Martin dig helt sikkert, hvis han mener det er brugbart i hans ekspertblog koncept...

Det var sådan, at jeg blev spurgt...

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 09:09

Ja det er jo forståeligt nok at man skal "arbejde sig op" men jeg kan da se at der findes ekspertbloggere herinde, som laver en ekspertblog som det første - ingen historie forud, ingen "arbejde sig op", ingen aktivitet i forum. Eks. http://www.amino.dk/members/JannikOlander/default.aspx

Jeg vil gerne understrege, at det ikke er fordi jeg har ondt i r*ven over det :)

Derfor blev jeg nysgerrig og troede i første omgang egentlig at det blot var plus-profilerne, der kunne ekspertblogge, men jeg synes ikke det virker helt tydeligt, hvordan man kommer i dén position.

Nogen der kan uddybe det? :)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:15

klp29:

Synes nu at Martin Thorborg beskrev det ganske godt tidligere i tråden.

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:49

klp29:

Thorborg har et stort netværk og har højst sandsynlig følere ude hele tiden for at finde eksperter indenfor de områder som mangler folk.

Kan sagtens være at personen ikke har været på Amino før, men har han/hun et talent, som de vil dele og hjælpe med på Amino, så er det ligemeget hvordan deres tidligere aktivitet på Amino har været, de har allerede bevist deres værdi for Thorborg på en anden måde.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:00

Der er mange af ekspertbloggerne der ikke er kendte Amino debattører. Det er ikke et krav at man skal kende Martin eller være kendt på Amino for at blive ekspert blogger. Som der ligge i navnet, så handler det udelukkende om at personen har en eller anden kompetence som han /hun er interesseret i at dele ud af, og som kan være interessant for iværksættere.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)