Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manuel Lagerstyring???

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg sige at jeg ønsker held og lykke med shoppen. Men dertil vil jeg også sige til mange af dem der svarer herinde. Svarer i bare hvad i tror der bliver spurgt om? Prøv nu at læse hvad hun spørger om hjælp til!

Rigtig mange af jer svarer på at i kan integrere lagerstyring til en webshop... Det er jo netop IKKE det hun efterlyser! Hun efterlyser en måde at registrere det salg der IKKE er i webshoppen, men fysisk i butikken, så det de sælger der, ikke kan købes i webshoppen hvis det så er udsolgt. Og det er svært da deres alm. kasse i butikken ikke er integreret med noget. Altså jeg synes du har beskrevet det fint, og forstår ikke hvorfor folk svarer på en hel masse andet... Men held og lykke med det hele :)

MVH
Hans

Fra Gilleleje
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:12

Tak Hans, jeg tror folk bare forsøger at måske henvise til deres egen forretning uden helt at have læst spørgsmålet ordentligt. Og det ville være rigtigt dejligt hvis vi kunne benytte os af de tilbud men pt. er der altså ingen penge, hvilket jeg også mente jeg gjorde klart.

Men jeg fik i det mindste et svar jeg kan bruge og det er jo også alt jeg har brug for Big Smile

Fra Gilleleje
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:12

Tak Hans, jeg tror folk bare forsøger at måske henvise til deres egen forretning uden helt at have læst spørgsmålet ordentligt. Og det ville være rigtigt dejligt hvis vi kunne benytte os af de tilbud men pt. er der altså ingen penge, hvilket jeg også mente jeg gjorde klart.

Men jeg fik i det mindste et svar jeg kan bruge og det er jo også alt jeg har brug for Big Smile

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)