Resultatater skabes ikke af tilfældigheder ! Write-it, er en række lækre produkter, som sælges via af vores forhandlere. Write-it, er indbegrebet af kvalitet, hvor du som forhandler opnår følgende fordele.
Ønsker du at vide mere om vores produkter og hvad vi kan gøre for dig, kontakt da vores salgsafdeling. 36 77 02 12 Med venlig hilsen Sabina Dernov Dansk Kontor Service Askov huse 8 4440 Mørkøv Alt til kontoret- & service til forskel ! |
Optimer din indtjening - Opnå følgende fordele
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
MLM er: MLM står for multi-level marketing MLM angiver en type salgsvirksomheder, som hele tiden udvider sit net af sælgere ved at tilbyde deres kunder provision, hvis de rekrutterer nye sælgere til nettet. Den person no.1 som har rekrutteret en sælger no.2 får provision af denne sælgers salg samt en mindre provision af salget hos den sælger no.3, som er blevet rekrutteret af sælger no.2 osv. Sælgerne rangerer således i et hierarki efter hvornår de er blevet rekrutteret. Jo højere i hierakiet man er placeret, jo større provision tjener man af andres salg. Heraf navnet ”multi-level” som betyder flere lag. |
Ok, så er jeg med Det er så her jeg må takke nej, de relationer jeg ønsker at opbygge er dem, hvor der er 2 vindere. Jeg er efterhånden blevet så klog, at jeg også ved at vi rent faktisk lever af vores kunder, dem vil jeg gerne beholde. Ønsker ikke engangs salg, pistol salg og hvad det ellers kaldes. Men tak for tilbuddet. Håber ikke du føler dig trådt over tæerne, eller at jeg har mistolket dit budskab, men multi level har et formål, og det er ikke alle som formår at få noget ud af det. Jeg vil gerne kunne se alle dem jeg handler med i øjnene, også når de har betalt for varerne. Men held og lykke med det. |
|
Nemlig, beskrivelsen herinde lugtede nemlig af at det kunne være MLM, så jeg ville blot sikre mig at det ikke var. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
hahaha, der kan man bare se, det fangede jeg ikke, men her er svaret også nej |
|
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)