Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byttehandel. Skilt/banner mod exponering af dit firmalogo/webadresse på kbh's mest trafikerede vej...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

I sommeren 2011 (ja jeg ved godt jeg er tidligt udeBig Smile) arrangerer jeg loppemarkeder to steder i Kbh. henholdsvis på nørrebro (i et super trafikeret kryds) samt det nye som bliver nok sjællands største med skilteplads på Vasbygade midt i det mest trafikerede område omkring Fisketorvet.

Jeg mangler nogle store skilte/bannere og tænkte om nogen herinde vil lave 2-3 stykker i bytte mod at få eksponeret sit firmanavn på banneret/skiltet i form af logo eller webadresse.

Det haster ikke med at få dem lavet da selve pladsannonceringen først starter i Maj 2011, men derfor hører jeg gerne fra evt. interesserede.

Jeg har før lavet en byttehandel med et firma der desværre ikke eksisterer mere, men dette banner i PVC blev desværre stjålet fra pladsen på Nørrebro i år, så nu mangler jeg et nyt.

:)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:17

Hejsa,

Jeg vil gerne høre nærmere, så du må meget gerne sende mig en mail på tommy@obuni.dk med information om hvad du skal bruge.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 14:39

Tak.

Har lige sendt dig en mail med to vedhæftede filer med eks. på hvad jeg søger.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

:)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)