Ja overskriften siger sig selv, jeg er nybegynder på det her punkt så: |
Jeg synes det er for tungt, og måske lidt 90'er-agtigt....
:-)
Jeg synes det er for tungt, og måske lidt 90'er-agtigt.... :-) |
Det er også lidt den stil jeg tager xD! |
Noget fra en Commodore 64 ? Flere farver og mere rundt!
|
Jeg er enig med Lars. Skal det have den størrelse(1600x1200)? Folk på 1024x768px opløsning, vil knapt nok kunne se halvdelen af siden. |
Arbejder med web, cms og www generelt. Søgemaskineoptimering i særdeleshed
Det er ikke helt færdigt, det var bare en prøve :)! - Som man kan se er der også meget af det der er skævt d: |
Du skal nok tænke noget mere på din målgruppe, når vi taler udformningen af designet. Jeg synes også, at farverne og den store skrift virker meget tung og ikke særlig ungdomorienteret. Jeg synes eksempelvis, at disse side rammer deres målgruppe, der primært er unge, godt: Jeg håber, at disse links kan bruges som inspiration. Der findes selvfølgelig et hav af andre sider, der er mindst lige så gode. Held og lykke med udviklingen. |
Kan godt se hvad i mener :D!
Mange tak for det.. men glemte at sige det var en prøve.. Jeg vil også gerne vide om det er fint grafisk? |
Personligt er jeg ikke tilhænger af farvegraduering. |
1. Designet er alt for stort... 2. Meget kedeligt, idet der ingen farver er på men kun nuancer fra hvid til sort.. 3. Indeholder alle dine effekter bevel? Prøv at variere lidt, og ikke lave det samme over det hele. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant