En ven og jeg starter en hjemmeside hvor vi laver forskellige videoer og artikler om Scootere, Gaming og ungdoms job. Altså alt indenfor ungdom. Vi laver også forskellige diagrammer kan vi sige hvor vi kan se hvad unge syntes om hvad. :D! Så har vi tænkt os at putte adwords, og AdSense på den. Så har vi også en Webshop hvor vi sælger forskellige Computer ting og sager.
Lyder som en fin ide. Prøv at lave en liste over funktioner der skal være på siden. Lav en liste over hvordan i vil få besøgende til siden, skal det være fra google? Youtube videoer eller er det så unikt at folk blot taler om den?
Lav en mindre forretningplan der fokusere på det samlede mål
Ja, det kan naturligvis lade sig gøre. Mht. webshoppen, så har I vel tænkt Jer at det skal oprettes som en virksomhed. Har I tænkt over, hvordan reklamationerne på evt. pc-hardware skal håndteres, eller er det først et projekt som kommer senere hen?
For det første vil jeg sige i skal passe på, ikke at gabe over for meget. prøv at skrabe helt ind til benet til noget der virkelig interesserer jer. Og giv den gas derfra..
som sagt tidligere i nogle af trådene her på amino.dk, så er alt muligt :) Men gør det for jeres egen skyld først og se hvor godt i kan tilpasse det.
Ja, hvorfor ikke? :-) Bare sørg for at have ambitionerne med i hele processen. Få et lækkert design, der øjeblikkeligt udstråler seriøsitet og professionalisme. Ungdommen er et købelystent segment, så hvis I tænker bredt, kan jeg meget vel se et stort potentiale for mig.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg har faktisk lavet et design selv men kan ikke rigtig selv vurdere det? Altså det er meget mørkt i det, fordi at det er sådan en god farve syntes jeg til en website.. Det er meget 'enkelt' i det ,em det tog mig egentlig tid, men hvordan skal jeg lige få det ''vurderet'' ?
Smid designet herind - så kan vi vurdere det for dig. Her på Amino hjælper vi hinanden ;)
Dertil vil jeg også sige, ligesom andre, at i skal gabe over mindre. Start med ungdomshjemmesiden og overvej derefter om en webshop er den rigtige vej. En webshop med netop hardware er ikke let at starte op, da der er mange om markedet, men prøv måske at overveje, om der er noget der er mere relevant?